La Baume & La Palmeraie reviews

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Geweldig familiehotel

N.v.t zon vakantie kinder vriendelijk zwembad eerlijk

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2018

Mooie schone camping

Mooie en hele schone camping. Sanitairevoorzieningen zeer schoon. Leuke mooie speeltuinen en sportvelden Ik miste wel een beetje gras om de stacaravan waar mijn dochtertje van 2.5 zelf eventjes kon spelen en wij gewoon konden koken of iets. Sportvelden is toch voor de oudere kinderen/volwassenen Ook is het park niet auto-vrij dus op de weg spelen kan sowieso niet en alleen al richting zwembad, speeltuin of de winkels moet je goed aan de kant lopen. Wel heel mooi schoon zwembad ook zeer leuk bad voor de jonge kinderen. Veel regeltjes maar veel worden er niet gehanteerd zoals geen opblaasdingen in het water. Vond het ook zeer vervelend dat ze niks van kinderen zeggen die via de glijgedeelte naar boven gaan ipv via de trap. Gelukkig ging het elke keer net goed als mijn dochtertje naar beneden kwam en er net een kind omhoog komt via de andere kant maar als moeder kan ik daar flink kwaad op worden Animatie weinig van gezien Bij slecht weer weinig te doen

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2016

Supermooie, maar enorm grote camping aan drukke tolweg

Prima voor het laagseizoen, nog niet zo druk. Fantastisch zwembad. Prijs tov een oude stacaravan is dan ook oké!

Espace loft