Les Ormes Domaine & Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Grote complete camping met fantastisch zwembad!

We zijn buiten het seizoen gegaan dus alle reatirantjes en winkeltjes waren maar beperkt open, vandaar dat dat dat niet heb beoordeeld. Het zwembad is groot, schoon en uitgebreid. De ligging van de camping is goed, niet heel ver van de snelweg en goed aangegeven met bordjes. Het huisje was schoon en compleet. De bedden iets te hard naar onze wens maar verder was alles in orde.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2019

Zeer grote drukke camping

Prima camping, veel te doen voor kinderen. Goed ontvangst. Sanitair minder. Vaak koud water, toiletpapier op. Handzeep op. Op bepaalde plekken geen gescheiden man/vrouw sanitair. Kleine douche op sommigen plekken en weinig ruimte om iets op te hangen of neer te leggen.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2019

Prima camping.

Veel te doen op deze camping en veel te zien in de omgeving.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2018

fantasisch.jammer dat het zwrmbad in een tent is en zo ontzettend koud en nat als je daar zit.

mooie camping ,veel voor kinderen.Zwembad wel heel koud als je daar zit .

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2016

alles erop en eraan

Groot park. Alle vormen van accomodaties mogelijk. Rondom cetrum gezellig druk, bij onze sta daravan heerlijk rustig.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2016

Leuke kindvriendelijke camping

Het is een hele leuke camping voor gezinnen met kinderen. De zwembaden zijn erg in trek. Het is wel jammer dat je voor alle overige activiteiten moet betalen. Het zou leuker zijn als dit al verrekend wordt in de prijs van de te huren caravan of staanplaats zodat je van te voren weet waar je aan toe bent.