Nellim Wilderness Hotel reviews

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2023

Een week om niet te vergeten

Wij zijn alleen maar positief. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een knusse log cabin mede door het vriendelijke personeel, de enthousiaste gidsen, de prachtige omgeving en het lekkere eten

Hr. C. Klaassen
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2023

Heerlijk genieten

Hotel is gewoon goed. Eten is uitstekend. Personeel zeer vriendelijk. Excursies waren geweldig. Enige minpunt is slechte WiFi

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2020

Wat een rust en mooi gebied.

Nellim is een mooi klein dorpje met vriendelijke mensen. De activiteiten zijn goed verzorgd. De gidsen spreken redelijk goed Engels. Er was zelfs een gids die uit Nederland kwam. Alle facetten van Lapland mogen mee maken, rendieren in het wild, husky tocht, sneeuwscooter en het mooiste was het Noorderlicht. In één woord geweldig.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2019

Een Geweldige ervaring

De kamer lodge was best klein voor 4 personen, er staan ook maar 2 stoelen. Daarnaast mis ik een kluisje en worden de handoeken en schoonmaak om de dag gedaan. Er is een sauna in de lodge, maar geen badjassen.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Echt helemaal geweldig

Leuke excursies alleen wordt er niet met rendieren gereden in een slee. Gebeurde nooit daar. Was niet erg maar wel als tip om niet meer te vermelden. Je bezoekt wel de rendieren farm. Hotel lag echt geweldig mooi letterlijk in de natuur. De groepjes zijn max 10 dus dat is super tijdens de excursies. Eten was erg lekker.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2018

in 1 woord geweldig

we hebben deze reis geboekt en het is best een dure reis ,maar het is het waard.we vonden het in 1 woord geweldig .de exurcies ,het landschap, ligging van het hotel het kon niet beter .het is beslist een aanrader voor mensen die avontuurlijk zijn ingesteld.