Denise Kurth
Reisbureau medewerker
Bedrijf:
D-reizen
Over Denise:

Beoordelingen van Denise (31)

op 08.06.2011:

Iassos

Hoewel wij zeer te spreken waren over het ruime en goed verzorgde appartement, en de service en vriendelijkheid van het restaurantpersoneel en animatieteam, was de ervaring in dit complex totaal tegen gevallen.
    Wij voelden ons misleid doordat de beschrijving van de accommodatie (o.a. verzorging en ligging) niet overeenkwam met de werkelijke situatie ter plaatse.

De grootste ergernis van ons (en van de meeste gasten die tijdens en voor ons verblijf daar ook zaten) was de kwaliteit en kwantiteit van het eten. We waren al voorbereid dat het om een “light” all inclusive betrof , maar dan nog zou men keuzes moeten hebben tijdens elk diner van de dag.
    In werkelijkheid waren er geen keuzes, er was maar één voor-, hoofd- en nagerecht per diner. En indien je het niet lust of niet kan eten dan was er weinig tot geen alternatief.

Daarnaast was voor het personeel en de manager totaal niet duidelijk wat wel en wat niet inbegrepen was, voornamelijk wat WEL inbegrepen was, zelfs als het op het instructieblad stond beschreven dat het inclusief was, kregen wij alsnog een rekening.
    En als je dit meldde (o.a. bij het restaurant personeel, de receptie en de manager) dan verliep de communicatie ook moeizaam, aangezien het personeel en de manager zich niet verstaanbaar konden maken in een andere taal dan Turks.

Kortom, een domper als het beschreven wordt als 5-sterren complex, en lees: op basis van “All-inclusive” (“light” versie wordt niet aangegeven).

Het had wellicht gescheeld als er alternatieven buiten het complex waren (bijvoorbeeld restaurants). Maar het complex bevond zich ook nog eens middle of nowhere, en volgens de beschrijving zou er een watertaxi aanwezig moeten zijn die je naar de overkant bracht, maar er was geen teken van een watertaxi.
    Je kon wel met een dolmus naar Bodrum gaan, heenreis ca. 2uur en terugreis ca. 4uur! Dus conclusie zonder auto en dolmusbusje kom je niet buiten het complex.

Wij weten dat het een nieuw complex is en snappen dat dit voor het nieuwe personeel, manager en de desbetreffende reisorganisatie een leerproces is. Toch, moet er nog veel gebeuren wil dit een succes worden.

Sunrise Select Diamond Beach

Mooi grootschalig hotel, direct gelegen aan het strand en een paar kilometer van het gezellige Na'Ama Bay gelegen.
    Vriendelijk personeel dat alles voor je doet en een gevarieerd buffet.
    Prachtig rif voor het hotel gelegen om te snorkelen.
    Mooie ruime kamers met een heerlijk balkon. Echt een aanrader

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten

Condor Flugdienst

Vliegmaatschappij

Vliegen met een Duitse vliegmaatschappij is altijd goed bevallen, het personeel aan boord is altijd vriendelijk en behulpzaam.
    De ruimte tussen de stoelen van Condor is iets ruimer dan van andere charter maatschappijen, die naar Europese zonbestemmingen vliegen (bijv. transavia).
    De stoelen in het vliegtuig zijn ook comfortabel.

Limak Lara Deluxe

Dit is wat je noemt een 5-sterren resort! Het is een immense en luxe complex.
    Er is over het hele complex (zwembad, restaurant, etc.) genoeg ruimte voor iedereen en de kamers zijn goed verzorgd en modern ingericht.
    Er zijn zelfs speciale woningen voor gezinnen. Veel faciliteiten en vermaak en het restaurant is op en top verzorgd. Kortom waar voor je geld.

• (Water)sporten
    • Bezienswaardigheden
    • Lokale bevolking
    • Openbaar vervoer
    • Strand/ meer
    • Uitgaansgelegenheden
    op 05.06.2011:

Sydney

Miljoenen stad met een heerlijke "laid back" mentaliteit, schoon, ordelijk en vriendelijk.

Winkelen, cultuur en strand in 1 stad!

« 1 2 3 4 5 6 7