Over anja: Mijn passie voor reizen kent geen grenzen !! Vakantie en reizen ….. Het spreekt tot ieders verbeelding. Ieder mens is uniek en daarmee ook hun reiswensen. Voor al uw vakanties kunt u bij mij terecht : vlieg-, bus en autoreizen, verre reizen, rondreizen, stedentrips, huwelijksreizen, cruises, groepsreizen, bedrijfsuitjes, vliegtickets maar ook voor op maat gemaakte reizen. Daarnaast verzorg ik ook uw autohuur, visa en verzekeringen. Een vakantie uitzoeken is tijdrovend. Via internet ziet u vaak door de bomen het bos niet meer. Ik zoek graag in het totale reisaanbod de reis die het beste bij u past. Door de jarenlange reiservaring kan ik een goed advies geven voor een korte stedentrip tot aan een op maat gemaakte rondreis Afrika. Ik heb al heel veel bestemmingen mogen bezoeken in de wereld en heb op alle continenten 1 of meerdere landen ervaren. Enkele voorbeelden van bezochte bestemmingen : Kroatië, Marokko, Italië, Noorwegen cruise, Israël, Dubai, Oman, Zuid-Afrika, cruise Westelijke deel Middellandse zee en nog heel veel meer bestemmingen. Voordelen op een rij: Een vast aanspreekpunt voor al uw vakanties Deskundig gratis reisadvies per e-mail, telefonisch of op een afgesproken tijdstip bij uw thuis of gewenste locatie (ook ’s-avonds en op zaterdag) The Travel Club is lid van ANVR en SGR, daardoor is de financiële zekerheid van uw vakantie altijd gewaarborgd. Na boeking profiteert u als gewaardeerde klant van bijzondere extra’s en privileges Voor elk budget en voor alle bestemmingen wereldwijd. Uitgebreid aanbod van reizen Laat u alvast inspireren door de bestemmingen op de website. Het is ook mogelijk om zelf uw reis online te zoeken en boeken met de vertrouwde afhandeling door mij als uw persoonlijk reisadviseur. Ik werk 25 jaar met heel veel plezier in de reiswereld. Ik heb bij diversen onderdelen gewerkt in de reiswereld zoals bij Stena Line, Rotterdam Airport en de laatste 22 jaar op een reisbureau. Mijn hobby is mijn beroep, alles wat met reizen te maken heeft vind ik interessant. Vanaf november 2013 heb ik mijn eigen reisburo Ervaar het gemak van uw persoonlijk reisadviseur. Ik zie met plezier uit naar uw telefoontje of e-mail om uw reiswensen te mogen vervullen.

Beoordelingen van anja (30)

op 14.03.2011:

Zur Post

prettig hotel, ruime familie kamer. Het hotel is op basis van halfpension en 's-avonds keuze menu en saladebar.
    Wij hebben er lekker gegeten en ook de kinderen konden iets anders kiezen dan het menu als ze er echt niets bij vonden zitten.

Leuk zwembad met ligweide buiten. Mooi wellness centre met veel faciliteiten, jammer dat er een publiek gedeelte is voor het hele dorp waardoor er veel doorloop is.

op 08.05.2013:

Bergzeit

Een verzorgd hotel aan de buitenrand van Flachau. Je loopt binnen 5 minuten het centrum in. Er is een leuk buitenzwembad met uitzicht op de bergen aan 1 kant.

• Lokale bevolking
    • Openbaar vervoer
    • Shopmogelijkheden
    • Strand/ meer
    laatste update 21.09.2013:

Rapallo

Een drukke Italiaanse badplaats met prachtige panden aan de boulevard en gezellige pleintjes met terrasjes.

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 28.11.2011:

KLM

Vliegmaatschappij

Prettige service aan boord, de standaard ruimte is voldoende. Maar de comfortclass is behoorlijkruimer en de stoel kan iets verder achter.

• (Water)sporten
    • Strand/ meer
    • Uitgaansgelegenheden
    op 28.11.2011:

Dubai

Een stad van extremen, de een zegt Disneyland voor volwassenen de ander zandbak.
    Alles wat er wordt gebouwd is tot in de perfectie afgewerkt. van 3 sterren hotels tot 7 sterren de luxe, winkelcentra met skihelling, ijsbaan speelparadijs voor kinderen alles is mooi.
    Prachtige moderne architectuur, strand, woestijn en kamelenraces je vind het er allemaal.

« 1 2 3 4 5 6