Janneke Eggengoor
Functie:
Reisbureau Manager
Bedrijf:
Globe Reisburo (Hardenberg)
Over Janneke: Als klein meisje stond ik al gidsen te stickeren bij Globe Hardenberg, dus het is mij met de ' paplepel ' erin gegoten. Sinds 2010 ben ik Manager bij Globe Hardenberg en breng ik mijn passie over op mensen en met mijn enthousiasme weet ik ze in de juiste vakantie sferen te brengen. Mijn favoriete bestemming is Zuid Afrika, dit land heeft alles in huis wat u nodig heeft voor een avontuurlijke vakantie. Het spotten van wilde dieren is sensationeel. Wilt u een afspraak met mij maken? Dat kan! Stuur een e-mail naar hardenberg@globe.nl

Beoordelingen van Janneke (18)

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 26.09.2011:

Air Berlin

Vliegmaatschappij

Air Berlin is een Duitse luchtvaartmaatschappij met gunstig geprijsde vluchten die. Ze kennen een goede service en bieden een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 13.12.2011:

Arkefly

Vliegmaatschappij

Arkefly is een lowbudget maatschappij met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Deze maatschappij is niet te vergelijken met een service aanbieder, maar wanneer je voor de prijs kiest dan is de kwaliteit daarop afgestemd.

op 06.06.2013:

Element By Westin Times Square

Een geweldige accommodatie met goede ligging in de omgeving van Times Square. Dit hotel heeft als één van de weinigen een ontbijtbuffet, niet uitgebreid maar prima voor een start van een drukke dag in NYC. De kamers zijn klein maar prima, de badkamer is daarentegen erg ruim en modern

op 27.05.2011:

Pelagos

Aparthotel Appartement Hotel in: Griekenland, Kos, Kos-Stad

Pelagos Suites is een prachtige moderne, design accommodatie die in 2010 is geopend met prachtige kamers, mooie uitstraling en veel comfort

op 26.09.2011:

Veranda Resort En Spa

Veranda Resort en Spa is een mooie accommodatie voor mensen die van rust houden.

De accommodatie ziet er prachtig uit met design elementen en heeft een heerlijke ambiance. Verder kent het een professioneel spa en een zeer goede keuken.

« 1 2 3 4