Linda Holsappel
Functie:
Reserveringsmedewerker
Bedrijf:
Oad Reizen (Holten)
Over Linda: Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen in de leeftijd van 10 en 8 jaar. In onze zomervakantie houden wij ervan om een lekker actief bezig te zijn met elkaar. Samen met mijn man probeer ik ieder najaar een citytrip te boeken. Met collega's maak ik studiereizen. Hierdoor heb ik naast mijn eigen vakanties veel bestemmingen leren kennen.

Beoordelingen van Linda (5)

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 18.04.2011:

Transavia

Vliegmaatschappij

Dit is een goede, betrouwbare luchtvaartmaatschappij waar veiligheid voorop staat.

• Bezienswaardigheden
    • Lokale bevolking
    • Shopmogelijkheden
    • Uitgaansgelegenheden
    op 06.02.2013:

Brugge

Plaats in: Belgie, Vlaanderen

In dit gezellige historische stadje vind je veel bier, kant en Belgische chocolade. Voor een kort verblijf is dit een leuke stad voor een citytrip.

op 18.04.2011:

Galileo

Hotel in: Italie, Lazio, Rome

Goed gelegen hotel met vriendelijk personeel. Dit hotel is te boeken op basis van Logies/Ontbijt. Dit betreft een ontbijtbuffet. Dit in tegenstelling tot vele andere hotels.

op 06.02.2013:

Lace

Hotel in: Belgie, Vlaanderen, Brugge

Dit hotel heeft een goed prijs-kwaliteit verhouding. De badkamer is aan renovatie toe. Verder zien de kamers er netjes uit.

• Bungalow
    op 09.12.2011:

Les Etoiles

Bungalow Chalet Vakantiepark VAK in: Belgie, Belgische Ardennen, Blaimont

Dit Euroresorts vakantiepark ligt midden in de Ardennen (straal van 40 km er omheen) in de Maasvallei op een hoogte van 200 m. In deze omgeving is dit het enige park dat gerenoveerd is, vanaf 2006. Er zijn gemiddeld 90% Nederlanders aanwezig op dit park.
    De accommodaties zijn zeer sfeervol, met veel privacy er omheen en altijd uitzicht op het zuiden de Maasvallei. In dit bosrijke park is veel hoogteverschil. De bungalows zijn gebouwd op palen. Hierdoor heeft men geen last van vocht. Bij de ingang zijn enkele treden.
    Er zijn speciale bungalow voor minder validen - deze hebben een ingang zonder opstakels.
    De bungalows zijn lux, landelijk en zeer smaakvol ingericht met meubels van zeer goede kwaliteit (massief eiken tafel, lederen stoelen en lederen fauteuils). Alle bungalows zijn voorzien van gladde vloeren bedekt met zeil.
    Zwembad en tennisbaan zijn aan renovatie toe.
    Er is een speeltuintje aanwezig.
    Het restaurant heeft beperkte openingstijden.