Suzanne Clappers
Suzanne Clappers
Leeftijd: 31 jaar Bericht sturen Expert
Over Suzanne: Mijn passie voor reizen is groot. Erg groot. In de afgelopen tien jaar heb ik zowel voor mijn werk als privé vele interessante en vooral diverse bestemmingen bezocht. Van de mooie natuur en vriendelijke bevolking in Ierland tot de Wadi Rum woestijn in Jordanië, en van het bruisende Londen tot aan het sfeervolle Griekenland. Deze ervaringen gebruik ik graag om voor u de mooiste reizen samen te stellen. Wilt u skiën? Ik selecteer voor u de beste skigebieden. Zoekt u liever een zonnig strand op? Een groot aantal mooie zonvakanties ligt al voor u klaar. En als u nieuwe culturen wilt ontdekken dan kan ik u uit ervaring een aantal mooie bestemmingen aanbevelen. Kortom: vertel mij wat uw vakantiewensen zijn, dan zoek ik voor u de beste vakantiemogelijkheden. De voordelen van mij als Zelfstandig Reisadviseur: - U heeft één contactpersoon - Alles van A tot Z geregeld - Ik ben 7 dagen per week voor u bereikbaar, ook buiten kantooruren - Op verzoek kom ik bij u langs, waar en wanneer u dat wilt - ANVR en SGR aangesloten Makkelijk & Vertrouwd! Bel of mail voor een afspraak!

Beoordelingen van Suzanne (46)

op 16.09.2011:

Three Corners Palmyra Resort

Mooie accommodatie, als een klein dorp ingericht.
    Minimale hoogbouw.
    Helaas ligt het strand op circa 9km v.a. deze accommodatie.
    Het betreft wel een privé strand, uiteraard is er een gratis shuttle-service aanwezig.

op 16.09.2011:

Three Corners El Wekala Resort

Hotel in: Egypte, Rode Zee, Taba

Mooi opgezetten accommodatie complex, ruim, vriendelijk personeel en voldoende faciliteiten om van uw vakantie optimaal te kunnen genieten.
    Het strand ligt op circa anderhalve km van dit hotel maar met de shuttleservice bent u er zo!

• (Water)sporten
    • Openbaar vervoer
    • Shopmogelijkheden
    • Strand/ meer
    • Uitgaansgelegenheden

Taba

Plaats in: Egypte, Rode Zee

Taba is een rustige kleine plaats aan de Rode Zee. Hier vindt je vee grote resorts om optimaal van je vakantie te kunnen genieten.

Wil je toch ook wat winkels in de buurt, zoek dan een accommodatie uit in Taba Heights, hier vindt je leuke winkeltjes en restaurantjes.

• (Water)sporten
    • Strand/ meer

Tala Bay

Plaats in: Jordanie, Rode Zee

Circa 15 minuten buiten de stad Aqaba vind je Tala Bay, hier is een diversiteit aan resorts te vinden om heerlijk te kunnen genieten van uw vakantie. Winkels zijn hier bijna niet aanwezig, daarvoor moet u naar Aqaba.

• Shopmogelijkheden

Petra

Plaats in: Jordanie, Binnenland

Petra staat bekend om de oude stad Petra mijn de uit zandsteen gehakte graven en theater en voor iedere de bekende Treasury! Veel verschillende culturen vind je hier terug: Grieks, Romeins en uiteraard Arabisch.