Suzanne Clappers
Suzanne Clappers
Leeftijd: 30 jaar Bericht sturen Expert
Over Suzanne: Mijn passie voor reizen is groot. Erg groot. In de afgelopen tien jaar heb ik zowel voor mijn werk als privé vele interessante en vooral diverse bestemmingen bezocht. Van de mooie natuur en vriendelijke bevolking in Ierland tot de Wadi Rum woestijn in Jordanië, en van het bruisende Londen tot aan het sfeervolle Griekenland. Deze ervaringen gebruik ik graag om voor u de mooiste reizen samen te stellen. Wilt u skiën? Ik selecteer voor u de beste skigebieden. Zoekt u liever een zonnig strand op? Een groot aantal mooie zonvakanties ligt al voor u klaar. En als u nieuwe culturen wilt ontdekken dan kan ik u uit ervaring een aantal mooie bestemmingen aanbevelen. Kortom: vertel mij wat uw vakantiewensen zijn, dan zoek ik voor u de beste vakantiemogelijkheden. De voordelen van mij als Zelfstandig Reisadviseur: - U heeft één contactpersoon - Alles van A tot Z geregeld - Ik ben 7 dagen per week voor u bereikbaar, ook buiten kantooruren - Op verzoek kom ik bij u langs, waar en wanneer u dat wilt - ANVR en SGR aangesloten Makkelijk & Vertrouwd! Bel of mail voor een afspraak!

Beoordelingen van Suzanne (46)

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 14.03.2011:

Transavia

Vliegmaatschappij

Transavia is een vliegtuig maatschappij welke qua prijs en kwaliteit zeer goed uit de bus komt. Eenvoudig eten aan boord wat men kan kopen en vriendelijk personeel. Goede airline voor korte vliegduren.

op 14.03.2011:

Brinkhotel Tulip Inn

Eenvoudig hotel in het centrum van Zuidlaren, goede hotelkamers en goede bedden. In de directe omgeving is veel te doen!

op 16.09.2012:

Isaacs

Hotel in: Ierland, Cork, Cork

Leuk hotel met ruime kamers, vriendelijk personeel en op korte afstand van het centrum. Er is een goed restaurant aanwezig waar heerlijk gedineerd kan worden en een gezellig bar.

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    op 24.10.2011:

Air France

Vliegmaatschappij

Goede en vriendelijke service aan boord van het vliegtuig. Representatief personeel!

op 30.05.2012:

Blue Sea

Aparthotel Appartement Hotel in: Griekenland, Santorini, Kamari

Goede ligging van de accommodatie en een schoon zwembad, verder zijn de kamers erg verouderd en heel gehorig.
    Wanneer je een lichte slaper bent, is dit geen goede keuze.
    Voor 1 of 2 nachtjes is dit prima, maar verder geen aanrader.