Annemarie van Erp-van de Wetering
Annemarie van Erp-van de Wetering
Leeftijd: 49 jaar Bericht sturen Expert
Over Annemarie: Ik ben Annemarie en werk al ruim 20 jaar in de reiswereld. Na het faillissement van Globe heb ik de stap genomen om voor mezelf te beginnen als zelfstandig reisadviseur. Ik heb nu nog meer mogelijkheden om de perfecte reis te matchen voor mijn klanten. Mijn passie voor reizen en mijn enthousiasme om voor de klant de perfecte vakantie te zoeken is een echte uitdaging. Dat maakt dit vak zo leuk en afwisselend. Neem gerust contact met mij op voor al uw vakantiewensen. In oktober ben ik Disney Expert 2013 geworden. Ik ga samen met mijn gezin in november genieten van een heerlijk VIP arrangement in Disney. Dus ook Disney boek je bij The Travel Club Annemarie van Erp.

Beoordelingen van Annemarie (21)

op 09.05.2013:

Disneys Hotel New York

Mijn favoriete Disney hotel. Ideaal gelegen bij Disney Village. Goed restaurant voor zowel ontbijt als diner.

• Kamer/ appartement
    op 10.05.2013:

Walibi Holland

Appartement Bungalow Vakantiepark VAK in: Nederland, Flevoland, Biddinghuizen

Walibi Village wordt totaal gerenoveerd. De 7 en 8 persoonshuisjes zijn allemaal klaar. En deze zien er echt heel mooi uit. Mocht je zelf willen koken dan dien je zelf bv een gourmetstel of iets mee te nemen. Er zijn maar 2 pitten aanwezig. De 4 persoonshuisjes worden tijdens de winter gerenoveerd en zijn dan up to date voor de zomer van 2014. De lounge/receptie is ook gerenoveerd en er is hier ook gelegenheid om te ontbijten, lunchen of dineren. Ook om lekker te ontspannen. Er zijn 2 playstations en enkele computers. Een gezellige bar en lounge hoek met open haard. Prijs kwaliteit is super. Huisje 8 persoons 1 nacht ca € 300.00 inklusief 2 dagen entree (62,00 per persoon als je het los koopt). Tel uit je winst. Gratis parkeren op het park. Scheelt ook weer 8.00 euro t.o.v. parkeren bij Pretpark. Kortom ideale korte break voor weekend of maximaal 1 week.

op 24.05.2013:

London Lodge

Sfeervol, leuk hotel op 5 minuten lopen van earls court metro station. (Directe lijn naar london heathrow). Zeer vriendelijk personeel, goed continentaal ontbijtbuffet. Engels ontbijt tegen een toeslag. Nette kamer, goede bedden. Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Londen. Diner vonden wij tegen vallen. We zijn hier met oma 69, dochter 44 en 2 kleindochters 11 en 13 geweest en heb ben een super weekend gehad.

• Beenruimte
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
    • Entertainment/ faciliteiten
    op 28.05.2013:

Transavia

Vliegmaatschappij

Een goede charter maatschappij voor korte tot middellange vluchten.

• Kamer/ appartement
    op 01.06.2013:

Hengelhoef

Appartement Bungalow Camping Vakantiepark in: Belgie, Belgisch Limburg, Houthalen

Leuke camping / vakantiepark met veel faciliteiten en een mooi groot zwemmeer. Er moet het een en ander gerenoveerd worden maar wij hebben een prima vakantie gehad met onze kinderen.

1 2 3 4 5