TUI MAGIC LIFE Club Sharm el Sheikh reviews

9,6
9,7

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

mooi, leuk, vriendelijk

Super mooie accommodatie waar het ons aan niet heeft ontbroken. Elke dag een keur aan drankjes en eten waar je uit kan kiezen en er is dus altijd wel wat bij wat je lust. Onze matrassen waren vrij hard, wat door het personeel is opgelost door andere matrassen (deze waren wel wat oud en verzakt maar zachter) Kamer voldoet prima. Mooi stuk zee aan het resort vast waar je kunt snorkelen.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2019

Geweldig hotel

Geweldig hotel en uitermate vriendelijk personeel die alles doen om het naar je zin te maken. Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 3 april 2019

Het is er goed te vertoeven

De ligging van de accommodatie is voortreffelijk, is ruim opgezet.en voldoet aan alle eisen. Het eten van het diner was vaak niet warm, daar werd veel over geklaagd

Laatst bijgewerkt: 11 december 2017

Super!!!

Heerlijk hotel om even bij te komen ik heb geen enkele aanmerking op het hotel zelf en het personeel. Lekker eten voldoende keuze voor mij als vegetarier maar geweldig voor een vleeseter. Alles was schoon en werd elke dag netjes bijgehouden. Iedereen doet heel hard zijn best om jou tijd daar plesant te maken. Waren wel weinig nederlanders in het hotel wat voor mij wel een minpunt was.Er waren heel veel Oekrainers aanwezig. En het animatie team kon ook wel wat beter naar mijn idee voor zo een hotel. Voor kinderen ideaal maar volwassenen minder. Maar desondanks was mijn ervaring alsnog super. Lekker groot hotel waar je even bij kan komen.