JAZ Sharm Dreams reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Sharm Dreams

Een fijn resort met uiterst vriendelijk personeel. Wel erg veel Russische gasten die zich niet altijd weten te gedragen! Resort ziet er goed uit, schoon ook de kamers. Wordt constant gewerkt aan verbeteringen.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Prettig verblijf

Het eten zou beter kunnen

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2017

Voldoende, maar verouderd en aan renovatie toe.

Begin Oktober 9 dagen op Sharm el sheikh geweest voor een weekje Zonvakantie. De ligging van het hotel is prima. Je steekt de hoofdweg over om vervolgens via het tegenoverliggende Hilton fayrouz naar het (privé)strand te wandelen. Badhanddoeken service is prima, onze eigen handdoeken hebben we dan ook niet nodig gehad. Het hotel zelf is best verouderd, met name de hotelkamers. We hebben gedurende het verblijf een aantal problemen met onze kamer gehad, zoals met het slot van de deur, een kapotte lamp, handdoeken die vergeten werden en de airco die niet altijd even goed zijn werk deed. Verder was de vloer erg vies bij aankomst. Deze is dan ook later nog een keer schoongemaakt. Verder hadden wij ontbijt (geen all inclusive). Op het ontbijt waren we al snel uitgekeken. De broodjes en het fruit waren droog en er zat weinig smaak aan. Verder was de keuze wel redelijk, zowel warm als koud, maar niet echt ons ding. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het was erg rustig in het hotel, weinig toeristen, zowel in het hotel als in sharm zelf. Veel lokale bevolking uit Egypte. De Nederlanders waren toch wel op 1 hand te tellen. Opdringerig bij de winkeltjes en bars, de boulevard leeg en stil. Je merkt dat de toeristenindustrie een flinke klap heeft gekregen en nagenoeg niet echt opgang lijkt te komen. Voor het snorkelen en duiken is Egypte wel de moeite waard, echter zouder wij naar sharm zelf niet meer terug gaan, eerder een andere plek om mooier te snorkelen/duiken.