Falcon Hills reviews

5,2
5,7

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Gedateerd, maar gastvrij en netjes. Omgeving minder

Hotel is duidelijk al wat ouder, maar ziet er nog fris en goed uit. Personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best je van dienst te zijn. Maaltijd variatie is redelijk. Wel erg prettig is dat ze vrij vetarm en zoutarm koken zonder dat het echt aan smaak verliest. Omgeving is een stuk minder, veel leegstand of zaken die gebouwd/ afgebouwd moeten worden. Voor bezoeken aan de interessante delen van de stad heb je echt een taxi nodig. Mooi (betaald) strand binnen loopafstand. Ander gratis strand wordt door het hotel een gratis shuttle aangeboden. Neem vooral Euro's mee, die zijn veel meer waard dan de lokale valuta en men wordt er graag in betaald. Als je aan het zwembad ligt kun je wel worden benaderd door verkopers van massages/bootreizen. Niet te irritant, men blijft vriendelijk, maar iets om rekening mee te houden. En fooien worden gewaardeerd... Mocht je reisorganisatie georganiseerde uitjes aanbieden dan is dat zeker aan te bevelen. Je leert hiermee de mensen en de omgeving beter kennen dan wanneer je er alleen op uit gaat.

Faber
Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Geweldige vakantie

De vakantie die we via Prijsvrij hebben geboekt was geweldig. Vanaf begin van onze boeking was alles goed en op tijd geregeld. De prijs was lager dan bij andere aanbieders. In een woord - super!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Kleinschalige accommodatie

Vriendelijke personeel zorgen voor fijne vakantie

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Op foto’s zag het er heel leuk uit maar vond het maar niks zeker niet als je met kids gaat meer oudere koppels je mocht bijna niks geen gym ook enkel personeel was ik over te spreken en zelfs de gids was slecht

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2023

Fijn en schoon hotel.

Fijne ligging, vriendelijk personeel. Avondeten overgeslagen...zag er niet eetbaar uit, tenminste niet voor ons.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2022

goedkoop hotel

het personeel van dit hotel is echt geweldig,super aardig en ze willen alles voor je doen. het hotel zelf is oud en heeft dringend een renovatie nodig. badkamers vies en zeer slecht onderhouden,bedden zijn zo hard als een plank.het eten in het hotel is gewoon erg beneden pijl, elke dag hetzelfde en gewoon niet lekker,ook word het niet aangeboden in warmte bakken als je opschept is het lauw en soms koud. wij waren met 4 personen en we zijn allemaal ziek geworden.er moest zelfs een dokter aan te pas komen. eens maar nooit meer

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Basic en prima voor de prijs die ervoor stond, het eten was echt slecht

Prima voor de prijs die ervoor stond, het eten en drinken was echt slecht! Het zwembad was niet heel schoon en het water heel erg warm Kamer was prima

alain verelst
Laatst bijgewerkt: 28 december 2017

prijs kwaliteit goed

zeer aangenaam , vriendelijk en behulpzaam personeel

zwembad