Amwaj Oyoun Resort & Spa reviews

5,2
5,3
6,1

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Prima hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Na alle reviews waren we een beetje sceptisch. Maar deze vakantie is ons zeker niet tegengevallen! Vriendelijk personeel,. goede kamers met erg lekkere bedden, eten was ook goed. Hen t wel eens uitgebreider gehad maar war ze hadden was zeer smakelijk. Ligging was super. Dichtbij winkeltjes, mooi koraalrif voor de deur enz Het enige wat ik wil meegeven is dat het onderhoud niet altijd even goed was. Dit las ik al vaker. Hier kunnen ze punten scoren. Je merkte dat ze bezig waren om de kwaliteit te verbeteren. Er werd met regelmaat ook gevraagd of alles naar wens was en of ze iets voor ons konden betekenen. Er komen in dit complex ook veel locals maar daar heb je geen last van. Al met al heerlijk weekje gehad en zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding zeker aan te bevelen!

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

Mooie ligging aan strand, vriendelijk ❤️

Super ligging, mooie koraalwand, vriendelijk personeel. Flinke klap gehad met corona maar werkt hard aan herstel. Achterstallig zwembadvoegen. Maar doen alles om het naar je zin te maken

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Nooit meer

Dit hotel is ongelooflijk slecht onderhouden, er is haast geen muur te zien waar de verf niet vanaf bladert, het eten is ronduit slecht, de airco in de eetzaal staat niet aan, evenmin in de gym (defect, 'al jaren' lachen ze als je ernaar vraagt). De tafels worden pas opgeruimd als iedereen weg is, dus zoek maar eens een schoon tafeltje, nergens in het hotel glaswerk te bekennen, alleen festivalbekers, ook in het restaurant. Meeste personeel onvriendelijk en bot naar mijn ervaring. En hygiene dramatisch, moment meegemaakt waar iemand moet overgeven in het restaurant in een wachtrij, zonder overdrijven: half uur laten lag de plas kots er nog, en kan zo nog wel even doorgaan... het is de eerste slechte recensie die ik in mijn 42 jarig bestaan heb geschreven en uberhaupt moeite voor heb gedaan om iets te schrijven, hier wil je niet heen. Ter afsluiter: naar de stad met busje hebben we 1u40min over gedaan, terugrit taxi gepakt en dat was 50min rit, best ver

Laatst bijgewerkt: 27 april 2022

Mooie locatie alleen veel reparaties nodig

Op het eerste gezicht een prachtig resort met een adembenemend uitzicht naar zee. Kamers waren netjes bedden goed! Maar helaas heel veel mindere punten. Zwembad toe aan een renovatie inclusief nieuwe bedjes. Water niet heel schoon en voegen eruit. De kamers netjes alleen spotjes kapot, voegen vies, douche hoek stroomt over, waterkoker kapot. Stoelen op balkon doorgezakt. Het eten minimaal en veel Italiaans. Ontbijt was netjes niet veel keuze, maar prima. Lunch alleen warm, wat al afgekoeld was. Diner niet te eten! Eten koud elke avond hetzelfde vieze borden. Alleen de avonden met bbq waren erg lekker en vers van de gril. Koks van de bbq en bediening erg behulpzaam en zeer vriendelijk! Daarnaast nog opdringerig personeel die rondlopen met excursies die ze aanbieden of spa. Muziek veel en veel te hard! Helemaal niet te spreken over receptiepersoneel. Gewoon asociaal! Niet aankijken en niks zeggen of een afgekeurde blik of grote mond krijgen. Dit ook van een persoon van FTI die als organisatie ons naar en in ons resort begeleidde.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2022

Het kan beter deze hotel!

Hygiëne moet beter, het is aan renovatie toe voor een 5 sterren hotel moet het tip en top zijn en dat is het helaas niet. Het eten is eerlijk gezegd niet te eten voor een 5 sterren moet je meerdere keuze hebben om te eten en dat heb je niet wel jammer. Voor een 5 sterren hotel resort moet alles perfect zijn, want daar betaal je voor. Personeel super vriendelijk behulpzaam werken hard echt top!

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2022

Geen 5 sterren waard

Onvriendelijk personeel. Slecht en koud eten. Gore kamers.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2022

Heel opdringerig personeel die je de hele dag door dingen willen verkopen.

Ik dacht dat al die slechte reviews kwamen van die zeurderige mensen waar nooit iets goed is, maar ik heb het nu met eigen ogen gezien. Stroom deed het niet bij aankomst. Lampje buiten deed het niet en moest gemaakt worden. Er staat op de site dat WiFi gratis is. Echter is dit alleen in de lobby van het hotel.. Extra geld betalen WiFi €20-, voor 7 dagen. €2,80 per dag. WiFi doet het niet goed op de hotel kamer en je wordt er steeds weer uitgegooid. Ook kunnen we niet meer dan 2 apparaten op. Dus als je met meer dan 2 personen bent moet je meerdere WiFi codes kopen… All inclusive, maar er staan allerlei kraampjes waar je eten kan halen en als je het haalt moet je er alsnog voor betalen. 7€ voor een wafel bijv.. Behang gescheurd in de eetzaal, scheuren in de stoeien. Verfspetters op de muren. Schimmel in de badkamer. Slechte afwerking van alles Verkopers push to the limit Er was lekkage twee x alles nat. Muziek staat idioot hard bij het zwembad en als je vraagt of het zachter mag laten ze het hard staan. Je kan niet ontspannen bij het zwembad liggen daardoor Mannen kijken en staren je ongeneerd aan die hier werken alsof ze nog nooit een vrouw in bikini hebben gezien. Het gaat tot het asociale aan toe. Elke dag weer opnieuw proberen ze je van alles te verkopen Koop ook absoluut niet je activiteiten via de reis aanbieder van het hotel, alles is 3 x zo duur. Doe het via Tripadvisor of een lokale aanbieder aanbieder. Ze proberen je allemaal op te lichten voor veel geld. Er zijn barretjes waar ze ijs verkopen etc maar daar moet je allemaal extra voor betalen. Of wafels. Je hoort precies waar de buren het hebben als je in de badkamer staat

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Goede hotel en goede personel!Wij supper vakantie gehaat!

Supper hotel!Mooie zee en strand!Mooi tuin in hotel!

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Geen uitblinker, maar ook niet heel duur

Fitness is oud en heeft weinig apparatuur. De apparatuur die er staat is niet geschikt voor zware gewichten, of er kussen gewichten. Eten is niet van goeie kwaliteit. Gerechten met aardappelen zijn vaak nog rauw. Etenstijden zijn laat. Restaurant gaat s avonds bijvoorbeeld pas om 1900 open. Dan is het heel druk, dus als je enigszins rustig wil eten kan dat pas vanaf 2000. Animatieteam is enthousiast, maar de shows zijn niet echt professioneel of van hoge kwaliteit. Kamers zijn goed, alleen bij de bedden voel je de veren erdoorheen. Locatie van hotel aan het water is goed, alleen het aanprijzen dat er een huisrif zit is misleidend. Wij hebben specifiek gezocht naar een resort met een huisrif, omdat we van snorkelen houden en vanaf het strand direct de zee in willen kunnen lopen. Bij dit hotel was de eerste 100 m zee zo ondiep dat het de helft van de dag droog ligt. Om bij het rif te komen moest je een pier van 100m over, waarna je door de mensenmassa heen de zee in moest proberen te komen. Eenmaal in zee is er veel deining vanwege de stijlen afgrond en is er niet echt sprake van een rif. Misleidend dus om te zeggen dat er een huisrif zit.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Mooi resort maar met minpunten

Het resort ligt er netjes bij. Hygiene van openbare dames wc's was drama. Geen papier en mega smerig. Het personeel (allemaal mannenlijk) was niet bepaald vriendelijk en hadden een gesloten houding. De all in clusive favaliteiten waren ook niet echt je van het. In de avond maar 1 bar geopend, waarvan vaak het bier op of ze hadden geen bekers meer. Dus vaak in de rij staan voor je drankje. Het eten in het restaurant was niks bijzonders. Veel arabisch eten en vaak vuile tafels. Koffie was niet te zuipen. Het zwembad lag er mooi bij! Op elke hoek een lifegaurd. Het strand was prachtig, alleen geen mogelijkheid om te zwemmen in de zee. Je hotelkamer was dagelijks wel heel goed schoongemaakt, dat was erg prettig. Je kunt wifi regelen voor 25eu per week, deze is niet altijd goed te ontvangen. Al met al. We hebben genoten van het weer, het zwembad en de hotelkamer. De rest was niet erg bijzonder.