83 beoordelingen voor Hotel Amwaj Oyoun in Sharm El Sheikh Rode Zee

8.1
    Thierry
    op 03.09.2013:

groot, ruim, centraal

het is een groot ressort met veel faciliteiten. Ik ben hier samen met een vriend van mijn verbleven, wat de medewerkers erg raar vinden. overal waar je komt, willen ze eerst weten of je geen homo bent. verder is het personeel erg uit op het krijgen van fooien. Persoonlijk heb ik deze reis geboekt om de schitterende onderwaterwereld. We hebben veel excursies gedaan en hebben daarom weinig van het hotel gezien. het eten viel tegen maar verder voldeed alles aan onze verwachtingen. het ressort is centraal gelegen en ook rondom het ressort is er voldoende te zien en te beleven. zowel overdag als 's nachts. alles bij elkaar heeft het voldaan aan onze verwachtingen en hebben wij, zeker voor wat we betaald hebben, een top vakantie gehad!

c.j.
    op 31.08.2013:

super resort

prima resort aan strand met pier naar branding en rif voor de deur.zeer vriendelijk personeel wat zn uiterste best deed om het ons naar de zin te maken. geen overdreven wachttijden voor de ingang restaurant. naar schone tafels en voor de buffeten. mede door bbq en vis retaurant gevarieert gegeten.

marc
    op 22.08.2013:

kakkerlakker is geen goed idee bij je kamer

er is nog een hele hoop te doen voor de mensen daar om het ook echt 5 sterren waardig te zijn. ik zou het persoonlijk niet aanraden in mijn kennissen kring. het personeel is vriendelijk tot je weer uitboekt, dan merk je meteen dat je geen klant meer bent. ik hoorde van mijn ,die later weer vertrok naar huis, dat er zelf ruzie werd gemaakt door de baliemedewerkers met de vertrekkende gasten om een paar handdoekkaarten waar de gasten 42 euro voor moesten betalen. dat kan ik mij niet voor stellen voor een plastic kaarten die wij nog steeds in ons bezit hebben. wij als gezin gaan daar zeker niet meer heen

Frank
    op 14.08.2013:

Goede ligging, prima kamer, aardig personeel, slecht eten, teveel russen

Het hotel was ruim opgezet, goede ontvangst en fijne kamer. Het eten was zeer slecht en de aanwezige russen (80% van de gasten) zeer onbeschoft. De animatie werd ook verzorgd door Russische meisjes en ik ga toch op vakantie naar Egypte en niet Rusland. Qua hygiëne was er ook veel aan te merken, veel stoelen en tafels die heel lang niet zijn schoongemaakt. De Wifi was een grap, nauwelijks ontvangst en na het uitchecken kregen we met moeite nog wat te drinken, we hebben toch een all-in reis geboekt!

Linda
    op 12.08.2013:

goed, schoon hotel met vriendelijk personeel

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.
    Wel jammer van het strand. Mooi strand maar het is niet mogelijk om vanaf het strand het water in te gaan en te gaan zwemmen. Hiervoor moet je de pier gebruiken en een 0.5km lopen alvorens je een duik in het zeewater kunt nemen.
    Voor mensen slecht ter been en rolstoelafhankelijk is dit geen geschikt hotel aangezien er geen lift aanwezig is en veel trap gelopen moet worden of hellingen genomen moet worden.

Irma
    op 09.08.2013:

teruglopend

Mooi hotel maar kwaliteit loopt terug animatie is 3 Russische meiden met 1 jongen deden aqua gym en s avonds een poging tot show maar was zeer slecht
    S avonds is er verder niks je kunt drinken halen in de hal kleine plastic bekertjes
    Of je moest steeds fooien blijven geven dan kreeg je een kunststof glas ,eten was redelijk wel zeer eentonig

roberto
    op 08.08.2013:

slechtste hotel

hygiëne laat zwaar te wensen over .
    bij aankomst toilet nog vol van vorige bewooners , badkamer vol haren van vorige mensen , eten alles onder volle olie vb (pannekoek badend in olie) eitjes gebakken in pan met 5 mm olie dat ze dan op onse bord gooien , fritten niet gaar ook onder de olie ook bij de fisserman
    vis in volle olie , zwaar ziek geweest van slechte eten
    bij ontbijt zijn te weinig glazen om te drinken dus nemen ze snel de glazen van tafel word niet gewassen en onmiddellijk herbruikt voor volgende klant (was na het zien ervan vies van alles ) en moest ik wachten met drinken om aan poolbar te gaan drinken in bekertjes ...het was super erg
    slecht slecht slecht en als je een opmerking gaf word je slecht bekeken onvriendelijk en zeggen ze je iets in het egyptisch ook al kennen ze je taal (dat merkt je als het voor fooi gaat)

pim
    op 07.08.2013:

NIET DOEN ECHT ZONDE VAN JE VAKANTIE

borden en glazen hergebruikt voor je neus, ALTIJD lang wachten als je wat wilt drinken. echt alleen maar russen. dit is zo zonde van je vakantie je bent echt gestoord als je dit doet

Faciliteiten van Amwaj Oyoun

Sunday 29-4 Helder/Zonnig
Monday 30-4 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Amwaj Oyoun

Nabq Bay Sharm El Sheikh, Egypte

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Amwaj Oyoun in Sharm El Sheikh, Rode Zee.

Vakantiepanel.nl heeft 83 vakantie beoordelingen Amwaj Oyoun.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Amwaj Oyoun vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Amwaj Oyoun scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Amwaj Oyoun vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Amwaj Oyoun en het actuele weer Sharm El Sheikh. Bekijk hier ook andere Hotels Sharm El Sheikh of Hotels Rode Zee. Op de pagina van Sharm El Sheikh vind je vakantiebeoordelingen Sharm El Sheikh en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Amwaj Oyoun achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Amwaj Oyoun!

• Thierry
    op 03.09.2013:

zorg dat je voor vertrek goed ingelicht bent over de waarde van de producten en diensten die daar aangeboden worden. voor de locale bevolking ben je een grote zak met geld die zo snel mogelijk bij hen geleegd moet worden. ze zullen het dan ook niet laten om je zo snel mogelijk financieel volledig uit te kleden. dit beperkt zich niet alleen tot de kraampjes, maar ook tot de excursie verkopers, schoonmakers, barpersoneel, taxichauffeurs, straatverkopers, etc. de laatste tip die ik wil geven is, een winkel niet in te gaan als je zeker bent daar niets te willen kopen... zodra de koopman hier achter komt, kan de sfeer snel omslaan en zelfs dreigend worden...

• marc
    op 22.08.2013:

zorgen dat de badkamers per direct worden opgeknapt. kitnaden zijn goor, geen wc borstel aanwezig, doorspoelen van het toilet moet meerder malen gebeuren. douche is erg slecht.

• Frank
    op 14.08.2013:

Dit hotel zullen wij niet meer bezoeken ondanks het hardwerkende en zeer vriendelijke personeel. Prijs-kwaliteit was gewoonweg niet in verhouding.

• Linda
    op 12.08.2013:

Vanuit dit hotel is het goed te doen om naar uitgaansplaatsen te gaan. Met 15 minuten lopen ben je al in een rock cafe of je neemt de taxi (wat bijna niks kost) naar de dichts bijzijnde grote uitgaanscentrum.

• Irma
    op 09.08.2013:

Eisen dat er meer kunststof glazen komen zodat ook de gasten die geen 3 keer per dag fooi kunnen geven ook fatsoenlijk geholpen worden , wat meer variatie in warm eten , verder vonden wij t wel schoon en netjes ondanks ouder wordend sanitair Wij willen ook wel fooi geven doen we ook wel maar het moet geen moeten worden