87 beoordelingen voor Hotel Amwaj Oyoun in Sharm El Sheikh Rode Zee

7.2
    8.1
    Olga
    op 12.10.2019:

Goede hotel en goede personel!Wij supper vakantie gehaat!

Supper hotel!Mooie zee en strand!Mooi tuin in hotel!

Sandy
    op 20.09.2019:

Mooi resort maar met minpunten

Het resort ligt er netjes bij. Hygiene van openbare dames wc's was drama. Geen papier en mega smerig. Het personeel (allemaal mannenlijk) was niet bepaald vriendelijk en hadden een gesloten houding. De all in clusive favaliteiten waren ook niet echt je van het. In de avond maar 1 bar geopend, waarvan vaak het bier op of ze hadden geen bekers meer. Dus vaak in de rij staan voor je drankje. Het eten in het restaurant was niks bijzonders. Veel arabisch eten en vaak vuile tafels. Koffie was niet te zuipen. Het zwembad lag er mooi bij! Op elke hoek een lifegaurd. Het strand was prachtig, alleen geen mogelijkheid om te zwemmen in de zee. Je hotelkamer was dagelijks wel heel goed schoongemaakt, dat was erg prettig. Je kunt wifi regelen voor 25eu per week, deze is niet altijd goed te ontvangen. Al met al. We hebben genoten van het weer, het zwembad en de hotelkamer. De rest was niet erg bijzonder.

Mike
    op 20.09.2019:

Geen uitblinker, maar ook niet heel duur

Fitness is oud en heeft weinig apparatuur. De apparatuur die er staat is niet geschikt voor zware gewichten, of er kussen gewichten.

Eten is niet van goeie kwaliteit. Gerechten met aardappelen zijn vaak nog rauw. Etenstijden zijn laat. Restaurant gaat s avonds bijvoorbeeld pas om 1900 open. Dan is het heel druk, dus als je enigszins rustig wil eten kan dat pas vanaf 2000.

Animatieteam is enthousiast, maar de shows zijn niet echt professioneel of van hoge kwaliteit.

Kamers zijn goed, alleen bij de bedden voel je de veren erdoorheen.

Locatie van hotel aan het water is goed, alleen het aanprijzen dat er een huisrif zit is misleidend. Wij hebben specifiek gezocht naar een resort met een huisrif, omdat we van snorkelen houden en vanaf het strand direct de zee in willen kunnen lopen. Bij dit hotel was de eerste 100 m zee zo ondiep dat het de helft van de dag droog ligt. Om bij het rif te komen moest je een pier van 100m over, waarna je door de mensenmassa heen de zee in moest proberen te komen. Eenmaal in zee is er veel deining vanwege de stijlen afgrond en is er niet echt sprake van een rif. Misleidend dus om te zeggen dat er een huisrif zit.

Bart
    op 07.05.2019:

matig onderhouden maar voldoende

We hebben een vakantie geboekt voor 11 dagen aan het einde van April. Dit Resort heeft alle basisbehoeften gedekt.

Dit resort heeft als voertaal Russisch, Engels wordt ook door de meeste mensen wel gesproken.

De kamers hebben een Airco en een eigen badkamer. De bedden zijn hard en de badkamer valt half uit elkaar en wat schimmel in de voegen. In ons geval bleef het water tijdens het douchen nooit in alleen in het douche gedeelte, hierdoor werd de volledige badkamervloer nat en soms glad. De badkamers zijn niet voorzien van een toiletborstel (beetje jammer om je partner zo te moeten verassen af en toe). De kamer ziet er verder prima uit. De koelkast deed het bij ons niet. De dagelijkse schoonmaak van de kamer was net voldoende.

Het eten in het resort is gestructureerd en er is voldoende te eten. Elke dag wordt het zelfde geserveerd met hier en daar wat ander accenten. Je kon soms aan het eten zien dat het, het eten van de vorige dag was. Dit is niet ongezond maar gefrituurde groenten zijn een dag later niet meer zo lekker. Kwa fruit zijn er enkel appel, sinaasappel en meloen. Een beetje jammer wat dat is in Nederland ook standaard. Verder waren de meubilair en de ruimte toe aan een opknapbeurt.
    Een keer per week kun je een gratis reservering maken om in een "italiaans restaurant" te eten wat het toch weer even wat aangenamer maakt. Ook het gratis diner op het strand was een leuke verassing van het resort.

Het strand is prima maar je gaat niet even snel het water in. Je moet via een soort pier naar de zwemplek lopen. Dit is ongeveer 7 minuten lopen vanaf je strandbed. In de ochtend staat er aardig wat wind waardoor je meestal sochtends niet in de zee kan zwemmen. Het koraal is ok. Niet super en niet slecht.

Het internet dat enkel in de lobbie (gratis) beschikbaar is, is amper bruikbaar.

We hebben dit hotel genomen omdat dit het goedkoopste 5-sterren hotel was wat we konden vinden. Hierdoor hadden we ook geen hoge verwachtingen en vonden wij de vakantie wel prima.

Thierry
    op 03.09.2013:

groot, ruim, centraal

het is een groot ressort met veel faciliteiten. Ik ben hier samen met een vriend van mijn verbleven, wat de medewerkers erg raar vinden. overal waar je komt, willen ze eerst weten of je geen homo bent. verder is het personeel erg uit op het krijgen van fooien. Persoonlijk heb ik deze reis geboekt om de schitterende onderwaterwereld. We hebben veel excursies gedaan en hebben daarom weinig van het hotel gezien. het eten viel tegen maar verder voldeed alles aan onze verwachtingen. het ressort is centraal gelegen en ook rondom het ressort is er voldoende te zien en te beleven. zowel overdag als 's nachts. alles bij elkaar heeft het voldaan aan onze verwachtingen en hebben wij, zeker voor wat we betaald hebben, een top vakantie gehad!

c.j.
    op 31.08.2013:

super resort

prima resort aan strand met pier naar branding en rif voor de deur.zeer vriendelijk personeel wat zn uiterste best deed om het ons naar de zin te maken. geen overdreven wachttijden voor de ingang restaurant. naar schone tafels en voor de buffeten. mede door bbq en vis retaurant gevarieert gegeten.

marc
    op 22.08.2013:

kakkerlakker is geen goed idee bij je kamer

er is nog een hele hoop te doen voor de mensen daar om het ook echt 5 sterren waardig te zijn. ik zou het persoonlijk niet aanraden in mijn kennissen kring. het personeel is vriendelijk tot je weer uitboekt, dan merk je meteen dat je geen klant meer bent. ik hoorde van mijn ,die later weer vertrok naar huis, dat er zelf ruzie werd gemaakt door de baliemedewerkers met de vertrekkende gasten om een paar handdoekkaarten waar de gasten 42 euro voor moesten betalen. dat kan ik mij niet voor stellen voor een plastic kaarten die wij nog steeds in ons bezit hebben. wij als gezin gaan daar zeker niet meer heen

Frank
    op 14.08.2013:

Goede ligging, prima kamer, aardig personeel, slecht eten, teveel russen

Het hotel was ruim opgezet, goede ontvangst en fijne kamer. Het eten was zeer slecht en de aanwezige russen (80% van de gasten) zeer onbeschoft. De animatie werd ook verzorgd door Russische meisjes en ik ga toch op vakantie naar Egypte en niet Rusland. Qua hygiëne was er ook veel aan te merken, veel stoelen en tafels die heel lang niet zijn schoongemaakt. De Wifi was een grap, nauwelijks ontvangst en na het uitchecken kregen we met moeite nog wat te drinken, we hebben toch een all-in reis geboekt!

Faciliteiten van Amwaj Oyoun

Wednesday 18-12 Helder/Zonnig
Thursday 19-12 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Amwaj Oyoun

Nabq Bay Sharm El Sheikh, Egypte

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Amwaj Oyoun in Sharm El Sheikh, Rode Zee.

Vakantiepanel.nl heeft 87 vakantie beoordelingen Amwaj Oyoun.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Amwaj Oyoun vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Amwaj Oyoun scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Amwaj Oyoun vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Amwaj Oyoun en het actuele weer Sharm El Sheikh. Bekijk hier ook andere Hotels Sharm El Sheikh of Hotels Rode Zee. Op de pagina van Sharm El Sheikh vind je vakantiebeoordelingen Sharm El Sheikh en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Amwaj Oyoun achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Amwaj Oyoun!

• Sandy
    op 20.09.2019:

Ga er niet van uit dag je kunt snorkelen aan het strand bij het hotel! Bijna geen Europees eten te verkrijgen. Veel arabisch volk in het hotel.

• Mike
    op 20.09.2019:

Als de fitness, animatie en het eten wat professioneler wordt aangepakt, dan is het een prima hotel.

• Bart
    op 07.05.2019:

Je kunt ook internet bijkopen voor je kamer voor 25 euro per week voor 2 personen. (ik denk persoonlijk dat een simkaart met onbeperkt internet kopen goedkoper en praktischer is). Gebruik geen taxi's wanneer je budget op vakantie wil. Je kunt namelijk met 10LE (egyptische pond) , 10EL is ongeveer 50cent, al ver komen met de lokale busdiensten. (kleine blauwe witte busjes) Wanneer je ziek bent laat je vrouw dan geen contact via de mobiel opnemen met de dokter. De dokter bleef zelfs na terugkomst in Nederland ons lastigvallen met smileys met hartjes. Hij stopte hier wel mee wanneer hij door kreeg dat hij met mij aan het appen was :-D (waarschijnlijk zijn alle Egyptenaren die daar wonen zo als het op vrouwen aankomt).

• Thierry
    op 03.09.2013:

zorg dat je voor vertrek goed ingelicht bent over de waarde van de producten en diensten die daar aangeboden worden. voor de locale bevolking ben je een grote zak met geld die zo snel mogelijk bij hen geleegd moet worden. ze zullen het dan ook niet laten om je zo snel mogelijk financieel volledig uit te kleden. dit beperkt zich niet alleen tot de kraampjes, maar ook tot de excursie verkopers, schoonmakers, barpersoneel, taxichauffeurs, straatverkopers, etc. de laatste tip die ik wil geven is, een winkel niet in te gaan als je zeker bent daar niets te willen kopen... zodra de koopman hier achter komt, kan de sfeer snel omslaan en zelfs dreigend worden...

• marc
    op 22.08.2013:

zorgen dat de badkamers per direct worden opgeknapt. kitnaden zijn goor, geen wc borstel aanwezig, doorspoelen van het toilet moet meerder malen gebeuren. douche is erg slecht.