TUI MAGIC LIFE Kalawy reviews

9,8
9,7

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Top resort

Mooi, schoon resort. Vriendelijk personeel en leuke animatie. Eten en drinken is ook goed verzorgd

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Pareltje in de woestijn

Ze hebben er alles; zelfs een eigen kliniek en apotheek en ook een straat met winkeltjes. In de nabije omgeving is er verder niets. Eerste dorp/stad is Hurghada/Safaga op ruim een uur rijden. Maar het vermaak en entertainment is van hoog niveau en heel gevarieerd; echt topvermaak. Pool party met synchroonzwemmers, laserstralen, foamparty op strand, open lucht cinema. Professionele duikschool. Prachtig eigen huisrif, dolfijnen, schildpadden. Snorkelen is een ware sensatie. Service en vriendelijkheid personeel is geweldig en zo ook de diversiteit aan eten. Kidsclub en teensclub doen ontzettend veel leuke dingen; onze zoon van 14 was dag in dag uit op pad.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2023

in Optima Forma genieten van een fantastische week!

De accommodatie overtrof al onze verwachtingen. Het was allemaal zeer goed georganiseerd en geregeld. Een aantal dingen die er voor ons (3 gezinnen, 14 personen) echt uitsprongen waren: er was overal en altijd ruime; er zijn veel meer bedjes bij de zwembaden dan dat er gasten zijn en ook bij de restaurants was er altijd meer dan voldoende plek. Er wordt zoveel georganiseerd aan sport en entertainment, het was geweldig. En daar komt bij, altijd goed weer, geen wolkje aan de lucht. En een fantastisch mooi koraalrif voor de kust waar je naar hartenlust kunt duiken en snorkelen.

Hr. H. van Alphen
Laatst bijgewerkt: 12 april 2023

Prachtig hotel.

Zeer gevarieerd en lekker eten, vriendelijk personeel, veel animatie voor klein en groot, mooi rif bij het hotel.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2020

Prachtig goed verzorgd , mooie tuinen , voldoende relax mogelijkheden.

Een geschikt resort voor gasten die nergens heen willen. Op het resort is voldoende te doen. Voor ons was het te ver weg van de bewoonde wereld. We hadden een boottrip besproken en dat duurde anderhalf uur voordat we er waren. En er was een excursie aangeboden door tui en die werd middels een brief , een avond van te voren gecanceld. Nu konden wij niet meer naar Hurghada. Ondanks alle luxe en comfort gaan wij hier niet meer heen.

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2020

Fantastisch! Schoon, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader, wij gaan zeker weer!

Werkelijk waar alles was te verkrijgen zonder extra bijbetaling. De alcoholische dranken, sterke dranken en de champagne zaten allemaal bij de prijs in. Met Oud en Nieuw maakt het hotel er echt een bijzonder groot feest van, wij waren positief verrast! Duiken was mooi en niet duur, gelijk direct vanuit het hotel. Surfen en suppen zit bij de prijs inbegrepen.

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2020

geweldig/schoon/vriendelijk een aanrader!

prachtige ligging- heel schoon park en zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 12 december 2019

Fantastisch ,

Kalawy is een topper, er is voor elk wat, sport, rust, animatie, prachtige shows, met andere woorden je verveelt je niet

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Een beter vakantieverblijf bestaat er niet

Ik kwam hier de derde keer dit jaar. Alles is prima geregeld. Een geweldig animatiesysteem, vriendelijk en snel personeel, heerlijk eten, leuke muziek en kortom genieten op alle punten. Aan te bevelen als het het perfect op vakantie wilt hebben!

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Is zeker de hoge waardering waard

Prima ressort Groot en uitgebreid aanbod van eten, met gerechten die top zijn voor aan all inclusive ressort. Zeer te spreken over het ressort

Gebouwen met gastenkamers