Marina Resort Port Ghalib, a member of Radisson Individuals reviews

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Prima verzorgd verblijf

Fijn resort. Personeel is vriendelijk en werkt hard waarbij een fooitje het altijd goed doet. Mooi huisrif om te snorkelen.

Schutte
Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Fijn resort

Fijn resort. Alle medewerkers zeer behulpzaam en vriendelijk. Elke dag gevarieerd eten

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

eten was niet om over naar huis te schrijven

we werden de eerste dag een een soort van bezemkast geplaatst en er werd op dat moment ook el heb ik er een klacht over gedaan niets mee gedaan. na dat een vaste klant voor ons naar de receptie is gegaan kregen we opeens wel een ander kamer die wel naar onze wens was dus veeldankt aan die vaste klant daar.

Van Den Berg
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Leuke vakantie gehad

Entertainment was leuk vooral de dansers, zanger mag vervangen worden , eten ,dikke 7

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Fantastisch hotel!

We hebben een geweldige tijd gehad in dit fijne hotel. Alles is netjes schoon, heel vriendelijk personeel. Leuke animatie en het strand op loopafstand.

Mw. E. Nieuwenhuis
Laatst bijgewerkt: 22 november 2023

Relaxen aan het koraalrif

Het hotel ligt gelegen aan een haventje met winkeltjes. Gezellig om 's avonds te shoppen of elders een drankje te doen. Het privé strand van het hotel ligt op een klein stukje lopen, maar is zeker de moeite waard. Je stapt er namelijk direct in een koraalrif met de prachtigste vissen en schildpadden. De kamers zijn ruim en worden netjes schoon gemaakt dagelijks. Bedden zijn heerlijk en ook de wifi is van kamer tot lobby en strand overal perfect. Het eten wordt in buffetvorm geserveerd bij het ontbijt, lunch en diner. Dit is iedere dag een beetje anders dus maakt het zeker gevarieerd. Overdag kun je bij de Poolbar en Beach bar snacks halen, vaak zijn dat frietjes en iedere dag weer iets lekkers (kofte, vis, kip kebab etc) en een saladebar. Kortom, een heerlijke bestemming op slechts 10 min. van de luchthaven!

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

niet wat we verwacht hadden

in de beschrijving staat 300m van het strand,maar was zeker 900 m,eten was heel eentonig,friet kunnen ze niet bakken,vaak geen drinken wat je vroeg al met al nooit meer

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2020

Mooie ligging, goed eten, vriendelijk personeel. Vlak bij het vliegveld

Het hotel is gelegen rondom de levendige haven van Port Ghalib. Overdag veel jachten die op en neer varen en in ook de avonduren veel bedrijvigheid. Vaak live music.

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

Perfect, heerlijk tot rust gekomen, leuke dingen gedaan

Heerlijk met een kamer met uitzicht op de haven, naast de boulevard, heerlijk vertoeven met lekkere drukke bloulevard met leuke restaurantjes en kroegen met terrassen, heerlijk zitten en genieten van de zon, en prachtige zee met haar koralen en vissen. Ook het strand is heerlijk!

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2019

Erg goed resort, mooie ligging bij haven en strand. Goed eten, vriendelijk servicegericht personeel

Wij hebben met onze 2 kinderen van 8 en 6 een erg fijne tijd gehad. Port Galib is erg mooi om te snorkelen en om boottochten te maken. Leuke haven waar savonds veel te doen is. Resort en kamers worden goed schoongehouden. Mooie ruime kamers. Meerdere zwembaden en leuke glijbanen (5). Eten is goed en veel keuze. Enig minpuntje vonden wij de harde bedden. Maar een paar massages in de spa in het hotel maakten dat weer goed (wel tegen betaling).

Mooie binnenplaats
zeekoe