Pickalbatros Oasis Port Ghalib (ex Red Sea) reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Heerlijk resort

Van een heel goed verzorgde en fijne vakantie genoten. Op het resort ontbreekt het je aan niets en het personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen. Alles vanuit de reisorganisatie ook goed geregeld. Wij zijn erg tevreden. Vanaf het resort twee mooie uitjes geboekt. Hwt huisrif is geweldig!

Cox
Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Een (h)eerlijke review

Eerste keer geboekt via prijsvrij na lang twijfelen maar geen seconde spijt. Zeer goed geregeld via de app, ervaring is boven verwachting. Ook de vlucht met AirCairo was gewoon goed. Het is geen KLM uiteraard maar dat mag jij niet verwachten van een prijsvechter. Veel horror verhalen gelezen over deze luchtvaart maatschappij maar alleen de opbergvakjes waren inderdaad wat vuil in het vliegtuig. Het resort Oasis had de bevatte beoordeling en daar zijn we blind op gevaren. Personeel is inderdaad vriendelijk. De receptie mag bij het boeken van de a la carte restaurants (deze MOETEN fysiek bij een aparte balie om 11:00u gereserveerd worden) iets meegaander zijn. Eten en drinken is gewoon goed en vooral zo veel als je wilt. Oasis bleek van de keten van 3 (palace, Sands en Oasis) de meest kolderieke te zijn. Veel horeca, veel entertainment dus de meeste mensen en de meeste drukte. Daarom zou ik de volgende keer voor Sands of Palace gaan met een kamer ver van de receptie omdat dit net iets beter is voor de nachtrust. Vanwege de crisis in Egypte is het verder verstandig om je bankreader mee te nemen en in ieder geval wat contanten in een ander valuta zoals de dollar mee te nemen om het uiterst hard werkende personeel hier en daar een tip te kunnen geven. Voor duiken zeker eens kijken bij dive club. Deze zit aan het strand bij Palace en een echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2024

Dikke 10

Mw. S.E. Klijn
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Port ghalib

Goed hotel met vele restaurants en bars en een mooi huisrif.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2023

Prima hotel.

Voldoet aan de opgegeven info.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Top verblijf om tot rust te komen

Aanradr voor als men wil uitrusten en een zon genieter is.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2019

prachtig en mooi

de reisleider heeft gezegd dat ie elke dag langs kwam maar de laatste 2 dagen hebben we hem niet gezien en ook niet aan de telefoon gekregen naar meerdere keren te bellen

Laatst bijgewerkt: 19 april 2019

Super Resort, veel te doen

Een groot resort, met veel activiteiten. dicht bij strand, een grote zoutwater lagune en daarbij ook een normaal zwembad. Wij waren all inclusive en dat is prima bevallen. Dicht bij de haven wat voor ons handig was want wij gingen voornamelijk voor het duiken. Kamer zag er elke keer schoon uit als we terugkwamen.

Zwembad
Huisrif