Pickalbatros Palace Port Ghalib (ex Red Sea) reviews

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Hotel waar we nog wel terug zouden gaan

Wij boekten in de Palace en konden zo van het gehele complex gebruik maken. Wij hadden kamer 5132, dat is op de begane grond met tuinzicht Dit is in het rustige deel van het hotel het dichts bij Port Galib Het heeft 2 restaurants, Olive (lunch en diner) en Alfredo (alles). The Olive ligt aan het zwembad en is eigenlijk het mooiste (veel buiten) maar qua eten het meest ééntonige. Min puntje, als je een stoffen servetten wil bij de diner moet je bij de eerste zijn want als ze de tafel nadien indekken is het een papieren ( heb die opmerking ook terplaatse gemeld) Alle andere restaurants, ook Oasis en Sands zijn stoffen servetten. Strand en zwembad plaats genoeg (reisperiode febr/ mrt) Animatie zeer bedrijvig maar aan Sands en Oasis nogal luidruchtig. Spelen s'avonds op 100 m van elkaar bij de ene bar love songs en de andere beats (om zot van te worden) Groot complex, je moet in het begin wel je weg een beetje zoeken. Alles zeer proper. Dus op enkele puntjes na zeer tevreden en als de gelegenheid zich voordoet gaan we zeker nog terug

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Heerlijk hotel, super vriendelijk personeel

Ondanks dat de kamers ietwat ouder zijn, zijn de bedden fantastisch en alles echt brand schoon. Personeel super vriendelijk, eten is echt top. Dankzij het huis rif voor de deur konden we elke dag prachtig snorkelen en zagen we zelfs in het diepe een zeeschildpad. Vele bars op het strand en daar hadden ze ook nog heerlijke koffie en cappuccino met echte geklopte melk. Een aanrader voor een hele relaxte vakantie. Top faciliteiten en mega behulpzame mensen. Super!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Fijne vakantie gehad

Mooi en schoon hotel. Veel keuze qua eten. Uiterst vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de heerlijk rust van jaren geleden nu overschaduwd wordt door rond rennende en schreeuwende kinderen, en de muziek aan het zwembad is te hard. Het is een mooi en fijn hotel, maar adults only was beter geweest

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Top relax en snorkel locatie

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Goed en een fijn resort

Erg goed en erg schoon resort.het eten was ook erg goed.en personeel ookvriendelijk.we hebben erg genoten de 12 dagen

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Ervaring pickalbatris

Dit is een goed hotel. De bedden zijn gied. Het is er rustig slapen en ook geen gedoe voor ligbedden. Er staan er meer dan dat er gasten zijn. Heel groots. Eten is hamburgers de ene dag, worst de andere dagen en kippelapjes gans het jaar door. Als je wilt diëten moet je daar zijn. Alles bij al is het een zeer pieper hotel en heel groots opgezet! Zon is er in overvloed maar let op voor de zomers. Zeetr zeer eeet heet!! Te heet. Airco werk goed in de kamers. Een aanrader. Van alle hotels in en rond marsa alam is dit het beste. Een verblijf voor maximun 2 weken. Veel Polen ! Ze zijn aardig en stil. Niet zoals de Russen! Meer dan twee weken wordt het vervelen. 9,6/10 punten

van Veen
Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Schoon en nette bediening

Een aanrader dit hotel!! Super aardige mensen die hun uiterste best om de gasten naar hun zin te maken. Vooral ook de mensen die de kamers schoonmaken, Ahmed Kamall, een geweldige man en keurig netjes. Dikke compliment voor hem!!

Laatst bijgewerkt: 1 april 2023

Ok, maar niet voor ons

Er werd overal gewerkt, de kamer kaartjes werkten niet goed. Iedere dag naar de receptie. Ik mocht ze niet bij mijn telefoon bewaren. Achteraf bleek de batterij leeg. Eten over het algemeen te gaar, geen keuze in wijnen. Restaurant waar je voormiest reserveren was een aanfluiting. Hier liep niets goed. Heel jammer dit allemaal. Had meer verwacht van 5sterren hotel.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023

Pure verwennerij!

Grote variëteit aan mogelijkheden om te ontspannen en activiteiten te ondernemen: zwembaden, lagune, strand, snorkelen bij het prachtig huisrif, duiken, beachvolleybal, jeu de boules, minigolf, tennis, tafeltennis, jeep- of quadsafari, sauna, hamam, massages, 5 verschillende restaurants met ruime keus aan lekkere gerechten. Heerlijke week gehad!

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2023

Wat een weelde, wat een super locatie!

Bijzonder mooi en groot resort, wij hadden de eerste dagen een plattegrond nodig. Wij houden van snorkelen, dat kan hier volop. Er zijn 2 pieren direct gelegen aan het grote strand van het hotel. Strandwacht aanwezig. Er werd buiten wel gewerkt maar daar had je nagenoeg geen hinder van (oude tegels werden vervangen door marmer). Wij hadden een kamer aan de lagune, ziet er prachtig uit. Iedere avond van 8-10 uur animatie bij ons voor de deur, daar moet je van houden. Ochtend gym, yoga, jeu de boule, darten, aquajogging dagelijks vrij aan mee te doen. Verkopers op het strand van trips en beauty behandelingen werd irritant. Vissen is niet toegestaan. Eten in buffetvorm in diverse restaurants en ook één op reservering. Was allemaal erg lekker en vers. Personeel allemaal bijzonder vriendelijk. Je werd steeds op je wenken bediend.

Mooi uitzicht vanuit de kamer