Marina Lodge at Port Ghalib reviews

5,2
5,1

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2020

Rustig hotel

Voor duikers en snorkelen is het mooi gebied maar voordeel rest niet veel te beginnen de excuses zijn veel te duur

Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

Prima prijs kwaliteit hotel. Het is niet de luxe die je misschien kent van de overig all-in resorts

Marina lodge is een prima hotel . Je moet niet all te hoge verwachtingen hebben. Wij hebben met ons gezin genoten .kamers ruim opgezet en schoon. Eten is prima voor ieder wat wils.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2019

Gemoedelijk kleinschalig hotel

Toen wij er waren was het niet zo druk, personeel en animatie goed, eten was prima . Accommodatie wat verouderd , niet geschikt als je slecht ter been bent ( veel op en afstappen). Zeker de moeite waard om terug te komen .

Laatst bijgewerkt: 9 december 2019

Net hotel

Net hotel met mooie ruime kamers vriendelijk personeel enige minpunt vind ik het middag en avond eten . ontbijt was daar in tegen goed

Laatst bijgewerkt: 20 november 2019

Leuk hotel maar buikgriep opgelopen

Prijs /kwaliteit prima ware het niet dat we ( een hele groep incl buitenlandse toeries) buikgriep hebben opgelopen.Terug naar huis moesten zelfs enkele passagiers in het vliegtuig overgeven....

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Heerlijke zon vakantie

Marina Lodge hotel is een ouder complex, maar prima bijgehouden. Vriendelijk personeel, kamers worden dagelijks netjes schoongemaakt. Ruim zwembad, wel aan de frisse kant, maar vonden wij juist prettig met de warme temperaturen. Prima uitvalbasis voor de duik en snorkel liefhebbers. Het all in concept is wel wat summier, zeker in vergelijking met andere hotels. Enige nadeel is het internet, alleen wifi in de lobby en regelmatig geen verbinding.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Mooie locatie. All inclusief concept is een absolute dikke onvoldoende

-wij 2 liggen al 4 dagen gestrekt. Voedselvergiftiging -all inclusief drank en dinerbuffet was 1 drama: warm bier. Terwijl alle locale bieren waaronder Stella ook all in waren, diende je deze tegen 4 euro te kopen.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Gemoedelijk en gezellig

Fijne accommodatie met vriendelijk personeel. Prima kamer en eten is oké.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2017

Duikhotel

Waren er voor de 3de keer. De eerste week waren er vele dingen niet goed. De laatste 2 weken was een stuk beter. Weinig toeristen uit Europa, veel uit Egypte zelf.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2017

Een leuk hotel voor jongeren, die willen zwemmen en duiken/snorkelen.

Niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen, te veel trappen, o.a. naar restaurant en naar de kamers op de 1e verdieping, twee smalle stenen trappen zonder leuning doodeng.

Voorzijde