Casa Mare Resort (ex Royal Marsa and Aqua Park) reviews

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Vakantie bij Casa Mare Resort

Heerlijke vakantie gehad. We zijn vooral naar dit resort gegaan omdat het een duikcentrum had. Heerlijk kunnen duiken en ook nog tegen een redelijk prijs. Echt genoten

Van Vulpen
Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Super resort, alleen jammer dat we geen bericht kregen hoe last we opgehaald werden!

Super goed resort, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Casa Mara Resort

We hebben een prima verblijf gehad in Casa Mara Resort Marsa Alam. Meeste personeel zeer vriendelijk, eten en kamer goed.

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Heerlijke wintervakantie

Casa mare resort heeft heerlijke grote kamers, eten is lekker vooral het strand restaurant is heerlijk met veel keuze. Snorkelen mooi maar alleen van 800 m pier niet vanaf strand dus met windkracht 4 geen snorkelen! Animatie is erg goed word heel veel georganiseerd meer dan in andere resorts. Kortom fijne vakantie gehad 👍

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2023

naam hotel is nu Casa Mare (voorheen Royal beach )

grote goede kamers,bedden wat te hard,schoonmaak kamers uidtekend, eten goed goed maar minder dan voorgaande jaren, je kan merken dat er een nieuwe eigenaar is de service wordt steeds minder, prijs kwaliteit verhouding is goed.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Heerlijk

Heerlijk eten, schoon en mooi huisrif Het huisrif is wel op grote afstand lopen. Maar zeker de moeite waard. De duikschool is alleen niet goed. Kijken naar hun eigen portemonnee en zijn niet eerlijk. Achteraf wordt er bijvoorbeeld extra geld gevraagd.

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2022

Verschrikkelijk

Een resort die 3 uur verwijderd is van de luchthaven.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Prima

Personeel mag wel wat vriendelijker. We kregen niet de familiekamer die we geboekt hadden, maar een standaard 2pk met extra bed. Na flink beklag is dat wel opgelost. Eten goed, maar wel eentonig.

uitzicht dakterras
Strandbedden