Jaz Dar El Madina reviews

Hr. N.J.G.M. Weel
Laatst bijgewerkt: 16 januari 2023

Keurig dikke 10

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Wat een fantastisch hotel !

Prachtige moderne kamers, goed schoon gehouden met koffie- en thee faciliteiten. Super personeel dat je echt in de watten legt. Iedere avond een show en iedere avond life muziek. Je loopt in een paar minuten naar het strand en ook daar is de bediening fantastisch!

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2020

Genoten van een heerlijke vakantie. Gaan zeker nog een keer terug. Ontzettend lekker eten en veel afwisseling

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2020

Zeer prettig en rustig hotel

Dit was onze 2e keer in Jaz del madina en is ons prima bevallen. Ze zijn zeer gastvrij. Het eten was dit keer ook weer heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Een echte aanrader als je even rust wilt hebben. Personeel is echt top

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

GEWELDIG !!!! Volgend jaar zeker weer!!!!

.Was Top.Alles prima geregeld zeker aanrader. (gaan we ook zeker doen)

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Heerlijk rustig hotel op een groot park

Schone ruime kamers. Elke dag schone handdoeken. Ook nieuwe strandlakens dagelijks. De service in het hotel is erg goed. De medewerkers lopen voor je. Erg vriendelijk. Het eten is goed en divers. Leuke animatie elke avond en elke avond live muziek. Strand is 50 meter lopen (makkelijkste weg is via hotel Lamaya te gaan die er tegenover ligt) dan ben je er zo. Prachtig strand, mooie huisrif! Alleen jammer dat je niet direct de zee in kan lopen vanwege bescherming van het koraal maar het huisrif vanaf de steiger maakt alles goed. Daar wen je wel aan. Het hotel is rustig in hoogseizoen, nergens lange rijen of veel hoeven wachten. Bedjes op het strand altijd beschikbaar. Veel eetgelegenheden aan het strand en drankjes aan je bedje geserveerd. Buiten het resort is er niet heel veel. Ligt wel dichtbij vliegveld 5min en Port Ghalib 5min. Port Ghalib is een moderne havenplaatsje met veel restaurants en een bazaar. Over het algemeen liggen de prijzen voor trips en massages en spa erg hoog in Marsa Alam in vergelijking met Hurghada maar dat komt omdat er veel minder concurrentie is waarschijnlijk. Al met al een heerlijke vakantie hier gehad.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Vriendelijk personeel, mooi hotel, veel leuke dingen te doen.

Erg aardig personeel. Het hotel is mooi en schoon met voor ieder wat wils. Veel batten, zwembaden en mogelijkheden voor vertier voor jong en oud. Naast de faciliteiten van het hotel is een 5 minuten wandeling naar hey strand ook geen straf. Indien je van snorkelen of duiken houdt zul je je ogen uitkijken. De kleur die je op het land mist vanwege het klimaat zie je terug onderwater. Letterlijk de wereld op z'n kop. Prachtig!

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

fantastisch

ik raad het iedereen aan,en zoals je zelf al kan lezen op zooveer ook er komen mensen ieder jaar terug soms wel 2 keer per jaar dus dat zegt genoeg lijkt mij.