Jaz Grand Marsa reviews

Laatst bijgewerkt: 7 april 2024

Een paradijs

Prachtig groots opgezet resort. Met geweldig personeel. Goed gevarieerd eten . Een mooi rif voor de deur. In 1 woord. Geweldig

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Helaas is iemand van ons goed ziek geworden waarschijnlijk van het eten. Personeel vriendelijk doen alles voor je als je klachten hebt. Bedden zijn erg hard, gezegd en werd direkt een topper opgelegd, was wat verbeterd, maar nog steeds hard. Lampen moeten beter vastgezet worden in de kamer, en sanitair is verouderd , douchen in bad is voor veel mensen niet fijn , geen doucheslang ik moest door m'n knieen om te douchen in bad.Voor de rest een heel fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Verblijf

Het was helemaal top

Noorlander
Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Super

Gewoon in 1 woord geweldig. Super accommodatie, kamers iet wat verouderd maar dat is te verwaarlozen met de rest. Eten was ook super. Vriendelijk personeel je komt daar niets te kort.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Mooi en ruim opgezet resort

Een mooi en ruim opgezet resort met veel groen tussen de gebouwen. Eten was goed in het buffet restaurant. Elke dag een ander buffet, dus genoeg afwisseling. Ook genoeg keus voor vegetariërs. Ze hadden zelfs lactosevrije melk en amandelmelk bij het ontbijt. Ben niet 1x ziek geworden. Er zijn twee zwembaden. Het grote zwembad is drukker, heeft muziek en animatie. Het kleinere zwembad is rustig. Met allebei een bar. Je kan ook aan het strand liggen, waar ook een restaurant is. Je loopt er zo de zee in om te snorkelen. Ook zonder snorkel zie je al de mooiste vissen voor je door zwemmen. Je kan ook in de baai gaan snorkelen, die bij het zuster-hotel hoort. Elke avond is er een live show door het animatie team. Muziek staat vrij hard. Als je van je rust houdt, vraag dan om een kamer wat verder weg van het hoofdgebouw. Kamers zijn wat verouderd, maar prima. Matrassen van de bedden zijn aan de harde kant. Maar op verzoek leggen ze daar een topper op. Gordijnen in de kamer blokkeren het licht niet volledig, dus een slaapmasker is aan te raden als je dat niet gewend bent. Personeel is overal vriendelijk. Genoeg uitjes ook te boeken in de omgeving. Mini-minpuntje vond ik dat de fitness maar open is van 8 tot 17 uur als ik dan iets moet noemen.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Zon

Groot resort. Dit heb je niet in de gate want je loopt elkaar niet in de weg. Goeie koffie. Is je bed of kussen te hard vraag om een zachter bed en of kussen, dit is namelijk mogenlijk. Aardig personeel. Neem waterschoenen en een snorkel mee.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Heerlijke reis

Alles was goed geregeld en van goede kwaliteit. Alleen het de shows en de muziek in de avond staan veel te hard.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Snorkelpier en huisrif voor de deur

Ik koos voor Jaz Grand Marsa omdat er een prachtig huisrif voor de deur ligt met snorkelpier. Helaas was gedurende mijn achtdaags verblijf de pier slechts 3 uur geopend, vanwege de sterke golfslag. Februari is blijkbaar niet de tijd om hier te snorkelen, terwijl dat in Hurghada/Makadi Bay en Sharm el Sheik prima gaat in die periode.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Heerlijk ontspannen

Tweede keer en weer uitstekend