JAZ Lamaya Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Geweldig resort!

Het is fantastisch hier. Voor jong en oud van alles te doen en te beleven. Mooie schone kamer. Het eten is super. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Gewoon top. Echt een aanrader en zelfs in januari. Geweldige vakantie!!

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

Zon, zee, duiken, snorkelen, heerlijk genieten

Wij komen al jaren in deze prachtige baai. Dit was de eerste keer in Jaz Lamaya, waarvan de kwaliteit gelijk is aan de andere Jaz hotels in deze baai. Het is een groter hotel, maar dat merk je niet direct.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2023

super hotel

Zeer vriendelijk personeel. uitstekende ligging, fijne kamers en goed eten.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2022

Mooi en schoon resort met zeer goede medische hulp.

Jaz Lamaya is een mooi en zeer goed verzorgd resort op nog geen 10 minuten rijden van het vliegveld. De kamer was mooi, ruim en de bedden zijn uitstekend. Het huisrif is fantastisch en kun je bereiken via een steiger of via het strand en zit vol met kleur en prachtige vissen. Het personeel is top! Het eten was op zich wel goed, maar helaas toch een flinke voedselvergiftiging opgelopen. Er kwam direct een doctor in de kamer met een verpleegkundige die me na behandeling toch met de ambulance naar het ziekenhuis heeft laten brengen. In het Medpark Hospital (El Quseir) ben ik 3 dagen zeer goed behandeld en verzorgd. Echt een topteam! Met een betere weerstand zouden we hier zeker terugkomen. ;-)

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2020

Een erg rustig hotel

Voor snorkelen prima hotel s avonds erg rustig animatie s avonds is niet zo bijzonder recreatiepark is leuk

mieke kennis
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

perfect voor het hele gezin

wij hebben zeer genoten van deze vakantie daar in jaz lamaya hotel is perfect de kamers en eten allemaal perfect en het aqua park is ook heel mooie ze zijn nog aan het bouwen maar je hebt er geen last van en bij het aqua park kun je ook nog eten en drinken. het eten in het hotel is perfect je komt over de hele dag niks te kort en ben je ergens allergische voor dan hoef je het maar aan te geven en ze helpen je daar graag in bij het buffet in het hoofdrestaurant staan op alle kaartjes wel wat erin zet bv ei en gluten staat er allemaal op met tekentjes en die staan op een groter bordje wat wat is. al om al een perfect hotel en een mooie ligging en het rif is ook perfect

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2019

Prima accomodatie, vriendelijke mensen

Mooie, schone kamer. Prima , afwisselend eten Zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2019

geweldig

Fijn hotel, prima ligging aan strand en met alle benodigde facialiteiten. Vriendelijk personeel en goed gevarieerd eten.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Aanrader

Kamer netjes ingericht en de schoonmaak is goed. Faciliteiten bij de toiletten zowel bij het zwembad als bij de receptie zijn goed maar kan beter schoongemaakt worden en/of vaker. Eten begint na 8 dagen wel wat te vervelen. Animatie is leuk bezig met de gasten.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2016

perfecte accommodatie voor rust en ontspanning

Jaz Lamaya heeft vakkundig en zeer vriendelijk personeel. Op dit resort kom je niets te kort en kan je heerlijk ontspannen. Het eten is gevarieerd en goed, de kamers netjes en ruim. Het resort ligt op ongeveer 10 minuten van vliegveld Marsa Alam (overlast van vliegverkeer is er niet)