Hilton Marsa Alam Nubian Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Redelijk hotel

Bij aankomst hadden geen prettig ontvangst. De kamer was schoon en netjes. Het eten was redelijk met weinig variatie. Zwembaden zijn mooi en het meeste personeel was vriendelijk maar enkele waren enorm chagrijnig. Waarschijnlijk doordat ze ramadan hadden maar daar horen gasten natuurlijk geen dupe van te zijn. Je kunt helaas niet zo het water in bij het strand.

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Fijne kamers, vriendelijk personeel

Bij aan komst echt blij verrast door de uitstraling van het hotel en de kamer. De zwembaden zijn heerlijk (2 verwarmd), tuin prachtig aangelegd. Op zich is het allemaal niet perfect en soms beetje vergane glorie, maar dat is denk ik ook omdat het in Egypte is. Het personeel is ongelofelijk vriendelijk! Het rif vanaf het strand te bereiken is adembenemend mooi. Lekkere drankjes ook. En (gelukkig) niet teveel entertainment. Ze doen hum best. Het eten vonden wij prima, maar ook niet geweldig. Het smaakt gewoon veel hetzelfde. Er zijn niet heel veel snackmogelijkheden tussendoor. Maar voor ons echt helemaal goed zo. Marsa Alam is echt aangelegd om te genieten van de zon, de zee en het snorkelen. Buiten het resort is het gewoon alleen ZAND.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Egypte vakantie

we zijn 8 dagen in het prachtige Hilton resort geweest en hebben genoten van de gastvrijheid van Egypte.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

prima bestemming

Het is een ruim opgezet resort

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Hotel

Hotel was prima personeel top

Het strand