SUNRISE Royal Makadi Resort - Select reviews

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Top Hotel

Top hotel, Vriendelijk en behulpzaam personeel, schoon, prachtig gelegen aan de baai. Uitstekend eten en met name de extra restaurants waren erg fijn.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Voor herhaling vatbaar

Heel aangenaam resort met een ruime omgeving en een rustige sfeer in deze periode. Ook doordat alle gebouwen max 3 verdiepingen hoog zijn heb je zo lang genot van de zon. De verwarmde zwembaden zijn zeer aangenaam en geven de kids veel zwemplezier. Het buffet was mooi uitgebreid en variatie en de 7 a la carte restaurants geven de mogelijkheid om in een rustigere sfeer te eten. En ook daar telkens lekker. Ook de gratis fitnes en de wifi op het ganse domein is een pluspunt. Het personeel is erg vriendelijk en maken je vakantie nog aangenamer. Wij komen zeker nog eens terug !

Van Bedaf
Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Een superfijne vakantie bij SUNRISE Royal Makadi Resort!

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Het eten was goed, het personeel, het entertainment team, iedereen deed zijn best om het je naar de zin te maken. Het enige nadeel was de kamer in blok 10. Deze was netjes maar verouderd, met name de badkamer met de over de voegen geschilderde tegels en veel te kleine douche. Toen we hier iets van zeiden kregen we meteen een betere kamer. Het eten was top en het kunnen kiezen uit de verschillende restaurantjes was super! Het personeel en het entertainmentteam was echt top!

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 19 december 2023

Geen hostess met informatie

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Hr. J. Klijn
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2023

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Fantastische vakantie

Erg mooi resort, ontzettende vriendelijke mensen. Elke minuut van de dag wat te doen. Eten erg goed, ook bij de pool bar. Kamers verouderd maar wel erg schoon. Bij het hotel zelf een aantal kleine riffen maar een klein stukje naar links (ongeveer 2 a 3 hotels verder) zit een erg groot huisrif.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2023

Geweldig hotel

Onze 1e keer Egypte en wat een geweldig hotel. De service is top iedereen doet z’n best om de vakantie zo heerlijk mogelijk te maken

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Echt een heel fijn hotel, super groot. De mensen zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Echt top.

Mooi vernieuwd zwembad