Stella Gardens Resort & Spa Makadi Bay reviews

van Dijck
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Het was absoluut geweldig in de zomer kom ik weer met kinderen.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Goed voor een keer

Het hotel is goed onderhouden. Schoon. Bedden slapen echt lekker. Dranken zijn zeer slecht. Eten is prima. Zwembaden genoeg maar wat koud. Het is meer een 4 dan een 5 sterren

Laatst bijgewerkt: 23 april 2022

Top resort. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Stella di mare gardens resort 31 maart tm 13 april 2022 Prijsvrij/FTI We vlogen met Turkish airlines via Istanbul naar Hurghada. Overstappen was prima te doen, hebben op het vliegveld op ons gemak wat kunnen eten. Op beide vluchten gegeten, konden kiezen uit pasta en kip. Mogelijkheid om films en series te kijken of muziek te luisteren. Koptelefoon krijg je in het vliegtuig. Bij aankomst moet je door de douane. Je vaccinatiebewijs en visum laten zien. Wij hadden ons visum online in Nederland gekocht (50 euro). Je kan hem ook bij de douana kopen. Betaal je 30 euro, maar sta je wel lang in de rij. Op het vliegveld een SIM card met data gekocht. Hiervoor moet je wel je paspoort laten zien. We betaalden 20 euro voor 50GB. Op het resort zijn ook een aantal shops. Hier kan je souveniers, drinken, chips, snoep en zonnebrand en zo kopen. Daar staat ook een geldautomaat. WiFi in de lobby is gratis, maar heel traag. Op het park is verder geen WiFi. Gelukkig wel hele goede 3G/4G ontvangst. Met een Mifi router (hier doe je dan je SIM card in) kan je je eigen hotspot maken en heb je WiFi voor al je devices. Als je de nieuwste chromecast meeneemt kan je die op je TV aansluiten en Netflix/prime etc kijken. Nederlandse TV kijken werkt niet, ook niet met VPN. We werden met een busje naar het resort gebracht. Reistijd ongeveer 30 min. Bij aankomst ontvangen in de lobby van het hotel en naar onze kamer gebracht. We hadden een ruime kamer met douche, bad en 2 persoons bed. De kamer wordt elke dag schoongemaakt en als je de schoonmaker een paar euro geeft maakt hij mooie kunstwerken van handdoeken. Je krijgt elke dag 2 flesjes water. Het bed is prima en je hebt meerdere kussens kwa hoogte. All inclusive 3x keer per dag uitgebreid buffet. Elke avond is uitgebreid met een bepaald thema. Je mag met all inclusive 2x per week alla cart eten. Chinees en Libanees restaurant op het garden resort. En Indiaas en Italiaans op het beach resort. Wel op tijd reserveren in de lobby! De die grote zwembaden hebben een poolbar. Hier kan je van 10.00 - 23.00 drinken krijgen (alcohol en niet alcolholisch) Van 12.30 - 15.00 uur kan je snacks krijgen bij het golfslag bad en in het restaurant bij het zwembad waar ook de animatie is. De zwembaden van het garden resort zijn omgeven van zand, bij beach resort is dat beton. Zowel bij de zwembaden als het strand kan je gebruik maken van de strandbedjes. s avonds kan je tot 23.00 drinken krijgen bij de lobby en buitenbar. Je kan bij het beach resort met je all inclusive bandje alleen drinken krijgen bij de beach bar tot 18.00 uur. Hier kan je ook snacks krijgen van 12.30 - 17.00 uur. Pizza, friet, kofta (gehakt) en pasta. Animatie is er 3x per dag. Overdag bij het achterste zwembad. Jeu de boule, aqua gym, water polo en Zumba. S avonds is er entertainment. Miss, mister en couple verkiezingen, karaoke en een buikdanseres. Je kan gebruik maken van het strand bij het beach resort. Er rijdt een busje van 10.00 - 23.00 uur om de 15 min. Je kan ook lopend naar het strand, hier doe je dan 15 min over. Bij het zwembad en het strand heb je wel last van vliegjes en verkopers die je elke dag weer een massage, quadtocht of duik ervaring willen aansmeren. Wij geven deze vakantie een dikke 9 en dat komt ook omdat het er altijd heerlijk weer is. Lees tussen de 30 en 40 graden.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Geweldig Resort

Mooi resort met vriendelijk personeel Eten is super goed, je hoort wel eens wat anders over het eten in Egypte. mooi stand en heerlijke zwembaden. echt een aanrader

Laatst bijgewerkt: 24 december 2019

Park is prima. Maar je merkt niet dat je in Egypte bent.

Badkamer is echt aan renovatie toe , sommige dingen moeten echt vervangen worden. Beter schoonmaken van sanitair.

Laatst bijgewerkt: 29 november 2019

Redelijke prijs kwaliteit maar absoluut geen 5 sterren.

De kamers zijn verouderd en niet goed onderhouden. Wij hadden een douche onder de schimmel en met een douchekop die lager hing dan 175 cm. De gordijnen zaten vol met gaten en vieze vlekken. Het resort ziet er verder redelijk netjes uit. In de eetzaal wiebelen alle tafels en zijn de banken te laag. Buiten zijn veel ligbedden kapot.Het eten en de drankjes zijn redelijk, echter liepen mijn vriendin en ik beide een voedselvergiftiging op. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar zeker niet allemaal. Sommig personeel achter de bar reageerde verbaal niet eens als je vriendelijk om een drankje vroeg. Het meest irritante waren nog wel de opdringerige verkopers voor excursies op het resort.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2019

Super prijs kwaliteit verhouding

Het is een heel leuk resort. Enkel is het meubilair en het gebouw wel wat verouderd. Het personeel werkt wel echt super goed om alles netjes te onderhouden en schoon te maken. Het eten en drinken is ook prima maar na een week heb ik het buffet altijd wel gezien. 8 zwembaden dus als je een druk zwembad wilt met glijbanen is het perfect voor je maar ook als je net als ons van een beetje rust houdt zijn er ook rustige relax zwembaden die niet helemaal vol zitten. Het a la carte restaurant waar wij geweest zijn was het indiaanse. Dit was ook heerlijk Het strand is wel honderden meters ondiep met af en toe wat stenen dus je kunt niet zomaar even een duik nemen. Er is wel een stijger waar je over kunt lopen richting het diepere maar dat is wel een eindje Heb 500€ betaald voor 8 dagen in Augustus dus vind het voor dat geld een heel goed hotel.