Titanic Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Geweldig en heerlijk voor jong en oud!

Dit is de tweede keer dat we op reis gegaan zijn naar Titanic Beach. Geweldige service en lekker eten. De familie kamer is ruim en elke dag krijg je water en frisdrank alsook koffie in de kamer. Er is Laundry service dat haast niks kost dus dat scheelt met de hoeveelheid kleding die je moet meenemen en je neemt alles gewassen mee naar huis. Belangrijk vinden wij wel is dat je fooi moet geven. Wij geven de kamer service elke dag 50 Egyptische pond en de rest van de staff ook. Dit dagelijks, dus je zal als een koning behandeld worden. Wij komen terug! Op naar reis 3

Van Der Burg
Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

mooi hotel mooie tuin met aqua park

hotel, zwembad, tuin. aqua park was allemaal netjes en goed onderhouden. alleen de kamer had wel de nodige aandacht nodig

Prima reis

Prima geregeld allemaal, beetje erg vroeg op vliegveld gebracht op de terugreis. Dat mag wel wat later. Dat gold ook voor de andere 2 passagiers van hetzelfde transport.

Koedijk

Heerlijk relaxed

Heerlijke week gehad met vriendelijke mensen goed eten genoeg drinken en prachtige omgeving en resort. Als je de cultuur eenmaal doorhebt en lekker mee doet is het prima vertoeven. Ze willen echt werkelijk alles voor je doen. Daar staat een beetje fooi tegenover maar dat is het meer dan waard.

Jamila

Top hotel en personeel

Hele fijne week gehad. Top personeel. Heel vriendelijk!

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Perfect

Echte aanrader

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Fijn hotel!

Heerlijke lichtgewicht strandbedden met zonneluifel, echt top! Wel vaak veel herrie op het strand van iedereen die een eigen speaker bij zich heeft en geen rekening houdt met een ander, dus alle soorten harde muziek door elkaar, je kunt niet rustig op het strand liggen. Dat zouden ze moeten verbieden. Het eten in de a la cartes is heerlijk, je kunt iedere avond a la carte eten. Gelukkig maar want wij vonden de keuze in de buffetrestaurants wel wat beperkt. Er zijn 3 buffetrestaurants die alle 3 hetzelfde eten hebben, dus alle 3 iedere dag hetzelfde en weinig keus. De animatie vonden we slecht. Het team verzorgde s avonds de shows, met een hoop geschreeuw en gegil, van die flauwe onderbroekenlol spelletjes. Soms is er een dansshow of buikdanseres. Ook vaak wel ergens een zangeres in de hotels maar dat wordt nergens aangekondigd dus daar moet je bij toeval tegenaan lopen. Bediening op het strand en bij de zwembaden was ook heel fijn en al het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Alles wordt ook continu schoon gehouden. De disco 's avonds was ook gezellig. Kortom, een heerlijke vakantie gehad en we gaan zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Alles was goed verzorgd. Schone kamers , lekker eten en super aardig personeel

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Hotel is prima, kamers zijn in orde, personeel is erg vriendelijk en alles wordt goed schoon gehouden. Eten is naar ons idee matig, niet te vergelijken met het aanbod en kwaliteit van hotels in Turkije maar we komen voor de zon en niet voor het eten