Titanic Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Goed hotel met veel faciliteiten.

Goed hotel met veel faciliteiten. Personeel doet erg hun best. Hygiënisch, netjes, mooie tuin, veel zwembaden, mooie glijbanen, direct aan de zee. Veel lekkere cocktails zijn inclusief, bediening aan het strand en aan het zwembad. Een weekje compleet in de watten gelegd. Wij hadden nog een oude (gedateerde) kamer maar ze zijn momenteel bezig om de kamers te renoveren, ziet er erg mooi en modern uit.

Mirjam
Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Mooi hotel

Kamers zijn verouderd , maar ze zijn aan het renoveren . Verder mega groot en je kunt overal gebruik van maken

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Geweldig en heerlijk voor jong en oud!

Dit is de tweede keer dat we op reis gegaan zijn naar Titanic Beach. Geweldige service en lekker eten. De familie kamer is ruim en elke dag krijg je water en frisdrank alsook koffie in de kamer. Er is Laundry service dat haast niks kost dus dat scheelt met de hoeveelheid kleding die je moet meenemen en je neemt alles gewassen mee naar huis. Belangrijk vinden wij wel is dat je fooi moet geven. Wij geven de kamer service elke dag 50 Egyptische pond en de rest van de staff ook. Dit dagelijks, dus je zal als een koning behandeld worden. Wij komen terug! Op naar reis 3

Van Der Burg
Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

mooi hotel mooie tuin met aqua park

hotel, zwembad, tuin. aqua park was allemaal netjes en goed onderhouden. alleen de kamer had wel de nodige aandacht nodig

Prima reis

Prima geregeld allemaal, beetje erg vroeg op vliegveld gebracht op de terugreis. Dat mag wel wat later. Dat gold ook voor de andere 2 passagiers van hetzelfde transport.

Koedijk

Heerlijk relaxed

Heerlijke week gehad met vriendelijke mensen goed eten genoeg drinken en prachtige omgeving en resort. Als je de cultuur eenmaal doorhebt en lekker mee doet is het prima vertoeven. Ze willen echt werkelijk alles voor je doen. Daar staat een beetje fooi tegenover maar dat is het meer dan waard.

Jamila

Top hotel en personeel

Hele fijne week gehad. Top personeel. Heel vriendelijk!

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Perfect