Empire Hotel reviews

4,6
5,3

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Empire hotel

Wat ouder hotel maar kamer netjes, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ook strandhanddoek die je elke dag kan omwisselen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Tis geen luxe hotel maar voor de prijs prima. Ligging perfect vlakbij winkels , oude centrum en strand 2 minuten lopen Eten niet zo bijzonder maar er is van alles wat. Wel veel Russen die savonds wat luidruchtig zijn.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Vreselijk slecht

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie is zeer slecht en ondermaats. Mijn balkondeur kon niet op slot. Ik kreeg een andsere kamer aangeboden maar ook die balkondeur kon niet op slot. Bedden zijn oud en hard. De kozijnen zijn ronduit verrot. Door de ramen kon je niet kijken vanwege ernstige bevuiling. Ik moest bijbetalen omdat ik zee-zicht wilde terwijl ik geboekt had met zeezicht. (Stond ook in mijn boekingspapieren genoteerd!) Daarbij kreeg ik alle medewerking. Het was zo'n 250 meter lopen voordat je bij het strand kon. Dan moest je via de entree van een resort. Koelkast gaf herrie en sloot slecht, superoud! 1 van de 2 liften deden het nog... zolang als t duurt... Na 1 nacht voelde ik mij genoodzaakt om om te boeken wat gelukkig ook kon! Ik heb een heerlijke tijd gehad! Mooi weer, lekker zonnig en aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2023

Slecht onderhoud en niks te doen.

De kamers hebben geen stopcontacten hebben schimmel in de badkamers en zijn erg slecht onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2023

eten was vaak koud en hetzelfde

vriendelijke mensen ,leuk strand . Zwembad bar was dicht en het eten was matig en zeer vaak hetzelfde

Laatst bijgewerkt: 19 december 2022

Slecht hotel

Slecht eten, geen warm water, slechte bedden, zwembad in de schaduw erg koud water, achterstands wijk waar je doorheen wandeld naar het strand, moskee voor het hotel waar om 4uur snachts het gebed al begind. Kortom Slecht hotel. Ga er niet heen. Veel mensen vertrekken vroegtijdig naar ander hotel.