127 beoordelingen voor Hotel Sunrise Mamlouk Palace in Hurghada Rode Zee

Chris
    op 24.09.2022:

Top vakantie

Voor de 2 keer hier geweest maar zeker niet de laatste keer
    Alles klopt bij dit hotel
    De a la carte restaurants zijn geweldig je kan elke dag kiezen waar je wilt eten

Femke
    op 30.08.2022:

Super hotel

Wat een geweldig hotel. Zeer vriendelijk personeel en gezellige animatie.
    Vragen continu of alles naar wens. Als er iets niet goed is vraag je het een het wordt geregeld. Je voelt je echt een prins en prinses hier.
    Eten was ook erg lekker, naast buffet keuze uit 9 a la carte restaurants.
    Zou niet weten wat voor negatiefs we hierover moeten melden. Top voor een relax vakantie. Je kan van het resort af, en wat winkeltjes bezoeken.

Marissa de Bruin
    op 18.08.2022:

Geweldig hotel met veel voor kinderen

Wat een geweldig hotel! goede service, vriendelijk personeel die je compleet in de watten legt. Dit is voor ons een hotel waar wij zeker vaker terug gaan komen.

Alleen doen we dit nooit meer via Prijsvrij. Wat een ellende met die reisorganisatie! Wij hadden een familiekamer geboekt met twee verschillende ruimtes omdat wij met ons gezin en een vriend op vakantie gingen en zo onze privacy konden garanderen. De vriend en kwestie is in mei van dit jaar ook al geweest in hetzelfde hotel. Toen hij daar was en navraag ging doen of er al bekend was waar onze kamer zou zitten op het resort, kwamen we er achter dat we geen familiekamer kregen maar een standaard kamer met stapelbed die eigenlijk maar voor maximaal 3 personen geboekt kan worden. De vriend is 2 meter lang en past helemaal niet in dat stapelbed van 1.80 lang. Sinds mei contact geprobeerd te leggen met Prijsvrij maar telefonisch waren er wachtrijen van langer dan 3 uur en op contactformulieren reageerden ze niet. Toen wij eenmaal wel contact kregen twee weken voor vertrek (eindelijk) kon er niks meer aan gedaan worden en hebben ze ons in de kou laten staan. Wij hebben ter plaatse 200 euro bij moeten betalen (nog af kunnen dingen omdat het eigenlijk 420 euro bijbetalen was) om toch de familiekamer die wij geboekt hadden te kunnen krijgen. Denk goed na of je wilt boeken bij Prijsvrij want die dienen in veel gevallen alleen als tussenpersoon en boeken de reizen bij bijvoorbeeld Duitse organisaties. Dit doen wij in ieder geval nooit meer.

Marc
    op 16.08.2022:

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi hotel. Personeel stsat sltijd voor je klaar.
    Eten in de eetzaal vond ik persoonlijk wat minder.
    Wel goede a l carte restaurants. Smorgens heel vroeg boeken anders ben je te laat.
    Heel jammer dat ze in het hoogseizoen de pier om te snorkelenn gaan verbouwen. Hierdoor was snorkelen bij het rif niet mogelijk.

Michel
    op 12.08.2022:

Je "second home"

Zodra je binnen stapt voel.je je "thuis", je wordt met een glimlach ontvangen en hartelijk verwelkomd. Bij de receptie wordt alles goed uitgelegd en de koffers worden netjes naar je kamer gebracht. Ook al is het midden in de nacht. Al het personeel is uiterst vriendelijk en ze geven je echt het gevoel op vakantie te zijn. Mocht je vragen hebben of ergens mee geholpen dient te worden is niks teveel en wordt je vriendelijk geholpen. Het eten is fantastisch met een fijne diversiteit aan gerechten. Daarnaast de mogelijkheid om gebruik te maken van de 7 a la carte restaurants welke je.kan reserveren. De zwembaden worden elke nacht helemaal schoongemaakt. De kamers zijn ruim van opzet, echter zijn deze wat verouderd maar worden elke dag netjes schoongemaakt. Het entertainment team heeft elke dag diverse activiteiten voor jong en oud. Al met al een second home gevoel.

Peter
    op 27.05.2022:

Heerlijk hotel direct aan een prachtig strand.

Het personeel krijgt een 10! Faciliteiten zijn zeer goed, de aparte restaurants en het grote restaurant zijn wel aardig maar hier valt genoeg te verbeteren. De kamer (wij hadden een suite aan het strand) is vrij donker maar wel erg ruim en mooi gelegen.

Ton
    op 10.05.2022:

goed

good, alleen reserveren andere restaurants waardeloos systeem

Tamara
    op 08.05.2022:

Vriendelijk, ontspannen, schoon.

Het eten is minder goed. Veel staat urenlang ongekoeld of onverwarmd in bakken. Een aantal dingen worden vers gemaakt. Er zijn a la carte restaurants waar je gratis gebruik van kan maken, maar die zijn lastig te reserveren en zijn niet beter van kwaliteit als het lopend buffet. Wel is de sfeer beter. Het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel is schoon. De kamer is prima. Je kunt van alle faciliteiten gebruik maken. Ook van het hotel ernaast. Dit is een zeer goed hotel in vergelijking met andere Egyptische hotels. Wij zouden het wel aanraden.

• Femke
    op 30.08.2022:

Matrassen zouden vernieuwd mogen worden.

• Marissa de Bruin
    op 18.08.2022:

Ga zeker naar Paradise Island met een boottocht. Een prachtig eiland met parelwit zand en een mooie heldere blauwe zee. Onderweg snorkelstops gedaan! Je kan zo'n boottocht boeken ter plaatse bij Blue Waves. De verkopers lopen langs het zwembad en kunnen wel soms wat opdringerig zijn. Een oplossing hiervoor is dat Mamlouk gebruikt maakt van de zogenoemde "red flags". Die kan je krijgen bij het handdoeken huisje. Een red flag zet je naast je bedje bij het zwembad en de verkopers laten je lekker met rust. Ideaal!

• Peter
    op 27.05.2022:

In de avond is er niet zoveel te doen. Veel bars zoals de beachbar sluit al om 7 uur en dan blijft alleen het grote terras bij het restaurant over.

• Ton
    op 10.05.2022:

het reserveren voor de andere restaurants is niet echt gebruikers vriendelijk. kwaliteit van die andere restaurants ondermaats. alleen Indian was redelijk goed.

• Tamara
    op 08.05.2022:

Boek een directe vlucht. Als je naar Luxor wilt doe dat dan prive, bijvoorbeekd via moleina trips. Het is een lange trip, maar het is prachtig en zeer indrukwekkend! Boek niet via Prijsvrij. Veel dingen zijn niet goed geregeld, zoals niet naast elkaar in het vliegtuig, de kamer niet de laatste dag beschikbaar, effectief niet gebruik van alle dagen; geboekt voor 13 dagen maar uiteindelijk 10 echt gebruikt. Geen welkomstpraatje met tips en info.