Sunrise Mamlouk Palace Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 13 april 2024

Schoon, vriendelijk personeel. Mooi accommodatie

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Super vakantie gehad!

Wij hebben een super vakantie gehad, lekker eten, nette kamers,veel zon. Net wat we zochten. Een heel proper domein dat zeer goed onderhouden is. We willen volgend jaar terug. Zegt genoeg!

de Jong
Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Geweldig hotel met heel lief en professioneel personeel

Genoten in dit mooie hotel p heerlijke plek aan zee. Vooral de kamers aan het zwembad een aanrader. Heerlijke bedjes onder houten afdak. Verrukkelijke buffetten met thema avonden maar ook als variatie heerlijk eten bij de 8 a la carte restaurants!! MOngoliaans, Italiaans, aziatisch, Spaans etc. allemaal heel erg goed en ook het personeel. Mooi ontbijten en tussen de middags ook heerlijke mogelijkheden op het terrein. De zuster hotel dat er naast ligt, is fijn voor met kinderen, waterglijbanen, amfiheater met shows, etc. Woorden schieten te kort! Wij gaan hier zeker terug. Ook de dame en heren achter de receptie zo aardig en alles kan. Ook nederlandse dame die helpt bij de reserveringen voor d erestarants. Prima taxi service vanuit het hotel voor Euro 15 per keer.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Uitsteken

My second time booking with afreizen. They always got everything in order and on time. My trip went smooth again without any negative surprises. With Dreizen I have no worries.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Prima vakantie

Alles was oké en goed geregeld , accomodatie was super en zoals het beschreven stond

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Ik ben helaas de 2e dag van mijn verblijft ziek geworden (heftige diarree), waarschijnlijk van het eten. Het zag er allemaal fantastisch uit, en voor zover ik weet zijn er geen anderen ziek geworden, maar ik dus wel. Voor de rest een schitterend resort! De plaatselijke reisleider, ene Mina, was niet helemaal eerlijk. Hij heet me bij de excursies te veel laten betalen. Pas op bij hem!

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Uitstekend

Alles was perfect totaal geen aanmerkingen op dit resort. Maar zeker ook de dames van D- Reizen Tiel een compliment . Alles was weer super geregeld !

Snijders
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Heerlijke tijd gehad, in de watten gelegd

Wat een heerlijk hotel! Hoewel we niet persé van “ animatie “ houden zijn we zeer verrast door het geweldig leuke aanbod. Wat een enthousiasme, zonder opdringerig te zijn. Echt heel lekker gegeten in de verschillende restaurants maar ook het buffet was zeer uitgebreid. Ontbijten was ook een feestje. Iedereen zorgt ervoor dat je je zeer welkom voelt. Mohamed verraste ons met kunstwerkjes van handdoeken in een superschone kamer. “Max”, Dima en alle collega’s, wat een enthousiasme. We gaan zeker terugkomen!

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Heel fijn resort!

Eten was heerlijk, veel keuze. Ook heel veel keuze in drankjes (met en zonder alcohol) die met liefde worden bereid. Personeel is erg vriendelijk en de kamers ruim en schoon.