Steigenberger Aqua Magic reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Keurig hotel met fijn personeel

Wij hebben een fijne en prima georganiseerde vakantie gehad in dit fijne hotel. Voor ons de eerste keer all inclusive. En het is goed bevallen. Geen extreme vreetpartijen of dringen voor een bedje bij het zwembad of strand. De vlucht met Easyjet was goed, de transfer naar het hotel was goed,, het inchecken verliep vlot enzovoort. Keurig verzorgd en fijn personeel. Iedereen is bereid je te helpen en je een paar fijne dagen te bezorgen. Het restaurant en twee van de drie andere eetgelegenheden, die inclusief zijn zijn goed. Allen dineren bij Paleppa viel iets tegen en dan specifiek de pizza. De kamer zijn iedere dag goed onderhouden. Wij hebben genoten en wanneer wij weer zouden gaan is Steigenberger het hotel om te boeken.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Steigenberger Aqua Magic

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Vriendelijk personeel wat erg behulpzaam is. Zeker een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Top resort

Fantastisch eten en voldoende drinken echt een aanrader

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Het personeel is heel vriendelijk en ze doen alles voor je!!! Niks is ze te veel. Eten is super goed. Voor ieder wat wils. Kamer netjes verzorgd niks op aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2023

Slechte ervaring in Steigenberger Hurghada

Uiterst onvriendelijk personeel, eten was matig zeker geen 5 sterren waardig.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2023

Chaos

Een grote chaos aan krijsende en rennende kinderen door eetzalen etc. Het hotel is naar onze mening alleen aan te raden als je relatief drukke en luidruchtige kinderen hebt. Blijkbaar hebben wij een wel opgevoed kind en passen wij beter bij de adults only met onze peuterpuber van 3,5. Ondanks dat het buiten 30 graden is, is het zwembad ijskoud. Onze dochter heeft na een duik een half uur na gebibberd en wil zelfs als water gek/zeemeermin niet meer in het zwembad. Wij zijn na de meivakantie op dit resort geweest en het was nog steeds erg druk. Veel Duitsers maar dat is enigszins logisch bij een Duitse keten. Schrik niet als je tijdens het avondeten aan kan sluiten in een rij van 30 man. Na meerdere keren Egypte valt in dit hotel de ontbrekende vriendelijkheid bij het horeca personeel wel erg op. Ze lopen stuk voor stuk met een chagrijnig gezicht rond. Kamers zijn netjes, groot, schoon en met mini bar waar bij bier en wijn bijbetaald dient te worden. Het hotel is (te?) groot en e

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2023

Prachtig hotel met perfecte faciliteiten voor kinderen

Zijn in februari 10 dagen geweest met ons gezin, hier voor de 2de keer geweest (2019) prachtig hotel met goede kinder faciliteiten. Vriendelijk personeel en heerlijke cocktails. Eten vrij goed alleen na aantal dagen een beetje eentonig.

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2023

Teleurgesteld in Steigenberger

Het hotel vooral eetzaal was erg smerig , alles bij elkaar kleine dingen , tafels vies , stoelen plakte, Buffet werd niet schoongemaakt als er iets overheen was gekomen . Op de kamer , hoeken slecht schoon gemaakt kozijnen aan balkon smerig , lagen bij de monsters oude gebruikte voorwerpen . Dit vonden wij voor een 5 st hotel niet kunnen . Eerste twee kamers niet geaccepteerd, toen iets schonere kamer gekregen maar nog niet echt schoon wel €15 p nacht hiervoor moeten bij betalen . A la carte restaurants waren wel goed en netjes , .

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Super mooi hotel voor ieder wat wils!

Heerlijke plek om even te genieten van een weekje all inclusive! Vermaak voor jong en oud!

Zwembad met palmen