Steigenberger Aldau Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Aldau beach

Prachtig hotel in een mooi aangelegd park met golfbanen en fantastische a la carte restaurants. Het avondbuffet in het hotel zelf vonden wij veel van hetzelfde, daarin had meer afwisseling mogen zitten.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

iets gedateerd prachtige tuin mooi strand enorm zwembad

iedere dag buffet niet zo fijn daarom was het prima dat er 6 andere opties waren de ene wat beter dan de andere. Vooral Japans en Italiaans waren goed

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Slecht eten en slecht geregeld

Heb ik al doorgemaild en uitgelegd graag ontvang ik daar nog reactie op!!

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2023

Alle luxe voor een ontspannen vakantie

Voor wie nog twijfelt! wij zeggen boeken! Echt niet overdreven maar alles betreft de kamer, de bedden, het eten en de vriendelijkheid zijn goed. Wij voelden ons soms wat opgelaten zo hard lopen de medewerkers voor je. Overvloed aan keuze betreft eten en drinken. En erg leuk en fijn dat ze meerdere restaurant keuzes hebben op het resort en aan de overkant in het zusterhotel.

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2023

Rob de Groot
Laatst bijgewerkt: 24 november 2022

Heel mooi en fijn hotel

Qua uitstraling en ligging een van de betere van Hurghada. Fijne kamers, prima eten, veel keuze in a la carte restaurants, mooi strand, voldoende logeerden, goede airco, prima WiFi. Met kinderen fijn dat je van Aqua Magic gebruik kunt maken aan de overkant van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2022

Prachtig resort voor een ontspannen verblijf

Heerlijk resort met uitgebreide mogelijkheden, echt om te genieten. Enige nadeel is dat er min of meer werd gedwongen om een goede recensie achter te laten op Google onder toezicht oog van een medewerker. Daarbij vele ''verkopers'' die heel de dag door het resort lopen en continu iets probeert aan te smeren.

Laatst bijgewerkt: 9 december 2019

Goed maar aantal dingen nog te verbeteren.

Temperatuur van de maaltijden(soms koud). Dress code

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Geweldig hotel

Tophotel, vriendelijk personeel en altijd wat te doen, in 1 woord geweldig en zeker voor herhaling vatbaar

Prachtige tuin.