Pharaoh Azur Resort reviews

Kok
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Pharao Azur Resort heerlijke vakantie!!wij zijn

Wij zijn 10 dagen op dit resort geweest en het is ons heel goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Kuils
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Uitstekend was de vakantie

De reis was Top Hotel was Top op de roomservice na. Eten was super en de service ook . 1. Tip regel je trips via De app “Get your Guid” dat is beter geregeld dan de guide van het hotel .

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Vriendelijk hotel

Het is misschien hier en daar toe aan een likje verf of vernieuwing, maar wat is dit een fijn hotel. Iedereen doet zijn best om je thuis te laten voelen. Top.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Uitstekend

Mooie bungalows

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

8 dagen goede vakantie gehad,

Voor de eerste keer naar Egypte op vakantie geweest, wat was dat een goede ervaring, we gaan zeker weer terug. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt, eten was super goed.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Heerlijke week gehad!

We hebben een heerlijke week gehad. Het eten is heerlijk met veel keuze, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het personeel is onderling ook erg leuk met elkaar. Op woensdag vanaf het resort een boottrip gemaakt waarbij kon worden gesnorkeld en worden gedoken, kosten 35€ pp. De duikinstructie was zeer professioneel. Het resort is niet het nieuwste, maar wordt prima onderhouden, het ziet groen van de palmen en de mooie grasbedden en bloemen om de palmen heen. Tip; vraag om een kamer waarbij de ochtendzon op het balkon schijnt☀️

Brenkman
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Fijn resort, matig eten

Resort was helemaal prima, aardige behulpzame mensen, schoon en netjes enige minpunt is het eten en drinken!

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Om een weekje zon te kopen in de winter is het prima

Voor een weekje zon in de winter tegen een redelijke prijs is het prima. Het resort wordt aangepakt want het is wat verouderd. De tuin is prachtig. Zwembad mooi, ruim. Strand en bedden aldaar erg netjes. Schoonmaak is netjes, men is erg oplettend op rondslingerende dingen. Eten en drinken echt alleen bij de daarvoor bestemde plekken dus het geeft geen overlast. Kamers zijn redelijk. Verouderd meubilair, maaar voor deze prijs is het oké. Eten was redelijk, maar soms ook teveel dezelfde smaak. Veel Duitse mensen klaagden over het eten; te weinig variatie en kwaliteit kon beter. Wij zijn op safe gegaan dus let wel op wat je neemt. A la carte restaurant Oriëntatie is erg matig. Niet lekker en nog sneller dan mc donalds. Omgeving is niet veel, een wandeling buiten resort nodigt niet uit. Hurgada op 20 min met (oranje) taxi kost ca 120/150 dollar dus rond 4 euro. Hurgada niet echt bijzonder. Diverse dagtrips worden aangeboden. Sommige prijzig, sommigen redelijk. Wellness op resort is uitzonderlijk duur 85 euro pp voor een hamam

Laatst bijgewerkt: 11 november 2023

perfect hotel and arranged transfer

Easy to search and book a suitable vacations. Really recommend PrijsVrij.

Zwembad