Pharaoh Azur Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Geen vijf sterren waard

Pharaoh Azur is een wat gedateerd resort. De kamers zijn ouderwets ingericht. Twee losse bedden, die erg hard liggen, een oncomfortabele stoel en douchen in het bad. Het personeel is overwegend best vriendelijk, maar niet altijd en niet iedereen. Het eten is prima, maar niet heel erg gevarieerd. De drie zwembaden bestaan uit een klein binnenbad en twee aan elkaar liggende buitenzwembaden. Dus eigenlijk is er maar één plek om aan het zwembad te liggen. De muziek is daar steeds hetzelfde en staat soms erg luid. Het strand is niet echt mooi. Het zand is heel hard, maar bovenal kun je niet zomaar de zee inlopen vanwege allemaal rotsen. Het meest irritante is dat er behoorlijk wat mensen in het park rondlopen die je continu iets willen verkopen (spa, fotosessie, etc.)

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Prima

Ruim opgezet.

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Pharoha azur hotel zo slecht

Werkelijk wat een hotel Slecht eten steeds het zelfde alleen toen de investerders er waren lipeen de meisjes niet meer met blote buiken en sexy kleding en hadden hun werk kleding aan Op deze dag was er ook wat varriatie en veel toetjes om te eten Slecht hotel heel veel russen Het enigste wat goed was was het verwarmde zwembad Raad deze accomondatie niemand aan Zelfs de taxi chaufeurs vertellen dit is het slechtste hotel van hurghada is ook van 5 * naar 4* gegaan Van ons krijgen ze er hooguit 1 * Dus nooit meer

Kok
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Pharao Azur Resort heerlijke vakantie!!wij zijn

Wij zijn 10 dagen op dit resort geweest en het is ons heel goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar.

Kuils
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Uitstekend was de vakantie

De reis was Top Hotel was Top op de roomservice na. Eten was super en de service ook . 1. Tip regel je trips via De app “Get your Guid” dat is beter geregeld dan de guide van het hotel .

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Vriendelijk hotel

Het is misschien hier en daar toe aan een likje verf of vernieuwing, maar wat is dit een fijn hotel. Iedereen doet zijn best om je thuis te laten voelen. Top.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Uitstekend

Mooie bungalows

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

8 dagen goede vakantie gehad,

Voor de eerste keer naar Egypte op vakantie geweest, wat was dat een goede ervaring, we gaan zeker weer terug. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt, eten was super goed.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Heerlijke week gehad!

We hebben een heerlijke week gehad. Het eten is heerlijk met veel keuze, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het personeel is onderling ook erg leuk met elkaar. Op woensdag vanaf het resort een boottrip gemaakt waarbij kon worden gesnorkeld en worden gedoken, kosten 35€ pp. De duikinstructie was zeer professioneel. Het resort is niet het nieuwste, maar wordt prima onderhouden, het ziet groen van de palmen en de mooie grasbedden en bloemen om de palmen heen. Tip; vraag om een kamer waarbij de ochtendzon op het balkon schijnt☀️

Brenkman
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Fijn resort, matig eten

Resort was helemaal prima, aardige behulpzame mensen, schoon en netjes enige minpunt is het eten en drinken!

Zwembad