Meraki Resort reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Hele prettige plek

Meraki resort is een mooi ruim opgezet resort met een lange landtong in de zee. Het eten en de drank is prima, prettige aardige medewerkers. Er zijn diverse restaurants. In het Arabische restaurant zijn De grillgerechten een aanrader. Visrestaurant Felukka hoort niet bij de all inclusive ( was prijzig en de kwaliteit liet te wensen over ) er is een animatie team maar die zijn niet opdringerig. Er zijn dance en feestavonden altijd op andere lokaties, soms hoor je dat, ligt ook aan de wind dus het is slim om oropax mee te nemen. Overdag is er bij een zwembad muziek tot 17.00 uur. De meeste horeca sluit om 17.00 ‘s middags. Het zou prettig zijn als er tijdens het borreluur iets te snacken ( nootjes of zo) zou zijn maar helaas is er na 17.00 tot het diner niets te eten te krijgen behalve in een van de winkeltjes ( Lidl borrelnootjes of of pringles voor €5,00 ) Tussen middernacht en 10.30 in de ochtend wordt er geen gratis alcohol geschonken. Dit is heel prettig want dat scheelt overlast van dronken gasten. Het resort ligt op loopafstand van het oude centrum en de markt. Huur een gids als je naar buiten gaat want je wordt besprongen door kinderen en mannen die je willen “helpen”. Er wordt gewerkt want ze zijn het resort aan het opknappen maar er is eigenlijk geen overlast. De bedden zijn vrij hard ( matras op een plank ) Het is een adults only lokatie dus kindvriendelijkheid is niet van toepassing

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Fantastisch hotel maar neem je beste oordoppen mee!

Wat een perfect hotel! Alles er op en er aan, heerlijke stijl fantastisch eten en super aardig en behulpzaam personeel. Groot resort dus je voelt geen drukte om je heen. Direct aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Heerlijk resort!

Prachtig en heerlijk resort. Super service, goed eten, en er word goed voor je gezorgd. Hotel ziet er prachtig uit. De kamer is schoon en heel erg fijn. Adults only hotel.

Helfrich
Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Top vakantie

Kleinschalig resort, heerlijk eten veel keuze en goede kwaliteit ga ook zeker een keer naar de spa. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2020

Top resort voor herhaling vatbaar

Meraki Resort in een groot resort. Echter de service, onderhoud en faciliteiten zijn heel goed. Ook tijdens het eten had je niet direct in de gaten dat het resort zo groot was, er was plek zat tijdens het eten. Het meeste personeel is ook zeer vriendelijk, eigenlijk was er maar 1 persoon die wat "knorrig" was. Die bij de bar, we noemden hem "Sunny Boy" maakt dat was ie duidelijk niet. Jammer. Verder kun je van de meeste "À la Carte" kosteloos gebruik maken, maar het reserveren kan voor verrassingen zorgen (en ja, dat lag niet alleen aan ons), meerdere gasten werden hierdoor verrast dat de reservering blijkbaar op een andere dag was, maar dat mocht de pret niet drukken. Opmerking richting Resort: De nachtrust, we merkten dat er wat meer (volgens ons Russen) gedurende de week binnen kwamen. Ze hebben hun reputatie weer waargemaakt door midden in de nacht hun "feestjes" door te zetten op hun kamers. Erg luidruchtig en vervelend. Advies is ook om oordoppen mee te nemen wil je een "normale" nachtrust hebben. We vinden het niet erg dat er bij de barretjes ed op het resort wat lawaai wordt gemaakt, dat hoort erbij, maar om 3:00 uur s'nacht een luidruchtig feestje in een kamer gaat ons toch net iets te ver. Misschien dat een "nachtportier" of "bewaker" af en toe een rondje kan lopen om dit soort zaken een halt toe te roepen. Verder een top-resort waar we geen spijt van hebben

Laatst bijgewerkt: 22 december 2019

geweldig!

12 december zijn wij aangekomen bij meraki resort.. we kregen een warm welkom met “welkom thuis” dit was voor ons een top vakantie! de service, eten, kamer etc. Was helemaal na wens! wij komen zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 6 december 2019

Prachtig, goed onderhouden resort.

Meraki is een goed onderhouden prachtig resort. Schoon, goed onderhouden, voldoende ruimte, leuke barretjes en restaurants die in de all-inclusieve formule zitten. Lekker eten, vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Is super resort eten is lekker personeel super vriendelijk super fotograaf alles is er top

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2019

leuk resort

gerenoveerd resort in het oude Hurghada Met de taxi ben je zo bij de winkels in Sheraton Road. lekker eten, vriendelijk personeel, alles heel netjes Verschillende a la carte restaurants