Premier Le Rêve & Spa reviews

2,6

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Uitmuntend hotel

Een oase van rust met een hoge standaard van servicelevel. Geen graaiende, luidruchtige, teveel drinkende bezoekers. Veel privacy, bediening aan je bedje bij de Pool of op het strand. Alles met een big Smile. Tip: de mensen verdienen echt weinig salaris en zijn dankbaar voor uw fooi(egyptische ponden). Euro muntgeld kan men niet zoveel mee. Alles gaat in de gezamenlijke pot en dat maakt dat ze uw giften waarderen. Ikzelf had een sporthorloge gekocht voor de vakantie vanwege het dagelijkse zwemmen wat ik doe. Na afloop gegund aan medewerker van de Pool. Wat een vreugde is dat om iemand zo dankbaar te zien. Geniet allen van uw vakantie in Le premier le Reve.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

grandioos

in een woord grandioos. goed verzorgd hotel, eten voortreffelijk, personeel vriendelijk, alles netjes en opgeruimd. veelal oudere gasten, meeste 50/60 plus, weinig of geen jeugd. voordeel: heerlijk rustig, iedereen correct, beleefd en vriendelijk tegen elkaar. En bijna niemand zit op de telefoon, voor ons een verademing. Komt ook wel enigzins dat wifi niet geweldig is maar dat zou op vakantie totaal geen probleem mogen zijn. Kortom: het was een heerlijk, rustige, verzorgde vakantie.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

Pure verwennerij

Zeer gastvrij, rustig en culinaire verwennerij. Top hotel voor afult only, was voor ons de vierde keer masr gaan zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Prachtig resort

Het hotel is zeer goed; eten is uitstekend, personeel erg vriendelijk, kamers zijn zeer ruim. In oktober 2023 waren we hier de eerste keer en in december zijn we teruggegaan. Dat zegt wel iets over hoe goed het was.

Mw. G. Boonen
Laatst bijgewerkt: 26 juni 2023

Mooie vakantie

Vertrouwde accommodatie wijn hier al vaak geweest . Pure verwennerij

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

Fijn Resort met een rustige sfeer

Premier Le Reve is een mooi Resort, maar wel een beetje overgewaardeerd op de diverse websites. Het is allemaal wat minder mooi en sjiek dan op de foto's lijkt. Rond de zwembaden lig je best hutje mutje, maar omdat het publiek over het algemeen erg rustig is valt de drukte daardoor wel mee. Het strand stelt niet veel voor en je kan er eigenlijk niet zwemmen vanaf het strand omdat er een erg rotzachtige harde bodem is. Hier valt wel wat te verbeteren en zouden ze goed mee kunnen scoren door de rotsachrige bodem weg te halen en te vervangen voor zand zodat je daar lekker zo het water in zou kunnen lopen en zou kunnen zwemmen en snorkelen. De kamers zijn ruim en voorzien van alles maar verdienen wel een opknapbeurt. Sommige dingen zoals gordijnen zijn echt aan vervanging toe. Het personeel is erg vriendelijk, zelfs een beetje overdreven dienstbaar en opdringerig, waardoor het niet altijd even oprecht lijkt. Maar dat is denk ik kenmerkend voor dit soort Resorts. Ze staan bij vragen gelijk voor je klaar. Het eten is erg lekker en zeer uitgebreid, hoewel er wel iets meer afwisseling zou mogen zijn voor mensen die vegetarisch eten. Er zijn genoeg soorten rauwkost, maar met name het warme eten is erg beperkt tot maar vier vega gerechtjes. Wij dachten dat er helemaal geen animatie zou zijn, maar helaas is er toch elke dag Aqua gym welke je door de neus geboord wordt door middel van een snoeiharde afschuwelijke stijl muziek. Ik denk dat 95% van de gasten daar niet op zitten wachten. Er deden ook meestal niet meer dan 6 mensen mee. Dus dat mogen ze van ons afschaffen. Gelukkig is er verder bij het zwembad geen harde of storende muziek, behalve bij de bar, maar dat is niet te hard en wel gezellig.. Voor de avonden zou het wel fijn zijn als er buiten tegen het hoofdgebouw aan nog iets anders dan deze bar die wat te ver ligt, iets van een sfeervol bruin café met dito terras zou zijn waar je nog even gezellig zou kunnen zitten genietend van een drankje en eventueel live muziek. Verder hebben we er genoten, maar het eindcijfer tussen de 9 en 10 vinden wij wat overdreven. Een 7 à 8 is meer op zijn plaats

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

GEWELDIG OP ALLE FRONTEN

Hier weten ze echt wat gastvrijheid is van restaurant tot zwembad schoonmaak iedereen doet zijn uiterste best.

Mw. C. Schreijen
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023