Pickalbatros Aqua Park Resort - Hurghada reviews

Pickalbatros Aqua Park

zeer goede vakantie meegemaakt

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Verkeerd hotel

Dag en nacht vliegtuigen boven het hotel Eten alle dagen identiek hetzelfde in elk restaurant Verouderde kamer Schoonmaak overal perfect Zelfde keten veel betere hotels in de beurt Russen bij de vleet

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2024

Zeer goed hotel

Het hotel is zeer zeker de 5* waard het enige minpunt was dat we niet wisten dat het aqua park maar tot 90kg gaat. ik kon dus niet gebruik maken van al de glijbanen. ook de informatie van het hotel naar de gasten over activiteiten binnen het park laakt. alhoewel hebben wij ons zeer goed vermaakt en kunnen we zeggen dat alles een zeer voldoende krijgt vrolijk personeel, goed eten, goede hygiene.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Fantastisch hotel! Wel al wat verouderd, maar de service is geweldig, wat een vriendelijk personeel!

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Heerlijk voor gezinnen met jonge kinderen

Super Resort voor alles wat je zoekt in een zon vakantie met veel waterpret! Ontzettend aardig en gastvrij personeel die alles voor je doen voor een zorgeloze vakantie. Onze cleanmaster Zaki is een geweldige kunstenaar met iedere dag een mooie verrassing op onze bedden.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2023

Heel leuk

Enorm leuk en goed geregeld allemaal. Het personeel is heel erg vriendelijk, je mag van alle drie de hotels gebruik maken en ook voor kinderen of alleen ouders is het zeker aan te raden

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Waterpret voor jong en oud

Meerdere zwembaden met o.a. glijbanen, meerdere restaurants, gevarieerde keuken, zee op 10 min lopen, ruim opgezet, voldoende ligstoelen, goed fitnesscentrum, elke avond entertainment (van wisselende kwaliteit), enthousiast animatieteam.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2023

Groot complex met 3 hotels en uitstekende service

Fijn hotel met vriendelijk personeel en goed eten en drinken

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023

Super leuk!

Wij hebben met onze kinderen (12 jaar) genoten van ons verblijf in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en alles ziet er netjes en verzorgd uit. Je zult niet snel een vuiltje vinden, want alles wordt netjes bijgehouden, ook de tuinen liggen er netjes bij, de zwembaden zijn schoon, enz. Enige opmerking over onze kamer is dat er een kleine lekkage zat achter het toilet en de douche soms niet lekker warm werd, maar los daarvan een hele fijne kamer die elke dag netjes wordt bijgehouden en schoongemaakt. Het verwarmde zwembad is perfect in februari, de niet-verwarmde zwembaden zijn soms net iets te koud. Eén zwembad, waar 3 glijbanen op uit komen, is net een jacuzzi zo lekker warm, maar helaas mag je hier niet in blijven en moet je er direct na het nemen van de glijbaan weer uit (begrijpelijk vanwege de veiligheid, maar wel jammer want zo lekker warm!) Het eten is lekker en er is voldoende keuze, veel verse bereiding tijdens ontbijt en diner.

Laatst bijgewerkt: 28 december 2022

Leuk hotel voor het hele gezin.

Zwembaden waren allemaal fantastisch. Helaas was 1 kinderbad en glijbaan gesloten. Eten is goed, wij vonden het tandoori restaurant wat beter en was ook rustiger. Kamers waren schoon en bedden goed, zelf vond ik wel dat de kamers een renovatie kunnen gebruiken aangezien het erg gedateerd is. Bij het strand mag je niet met je handdoek op het strand zitten dit is niet echt praktisch als je met een klein kindje op vakantie bent die graag op het strand speelt.

Elke dag een nieuwe creatie van je beddengoed