204 beoordelingen voor Hotel Jungle Aqua Park in Hurghada Rode Zee

8.4
    Connie
    op 05.10.2017:

Geweldig en vriendelijk hotel

Fantastische hotel voor de derde keer geweest en volgend jaar voor de vierde keer.

Robert
    op 15.09.2017:

Prachtig mooi en veilig

Prachtig park met bizar veel zwembaden!
    Aanrader voor mensen die van glijbanen houden, en het personeel is ontzettend vriendelijk

Naömi Keizer
    op 11.09.2017:

Geweldig, een echte aanrader

Een heerlijke vakantie gehad in het resort.
    Veel restaurants en bars. Elk restaurant had elke avond een ander buffet in het thema van het restaurant (Aziatisch, Italiaans, etc.). De bars hadden allemaal wel dezelfde of gelijkende drankjes.
    Het personeel is heel vriendelijk en aan schoonmakers hebben ze geen gebrek, die zie je de hele dag overal lopen! De schoonmaker van onze kamer was echt een topper. Helaas kon hij erg gebrekkig Engels. Het meeste personeel kan wel goed communiceren in Engels en/of Duits.
    Onze kamer was gelegen aan de rand van het park, bij de sportfaciliteiten. Daar was het erg rustig en dat beviel ons wel. Helaas was het vanaf onze kamer wel ver lopen naar alle andere faciliteiten op het park.
    Het aquapark is echt super. Een grote variatie aan glijbanen, die allemaal wel iets extra's hadden. Rondom de zwembaden en op het aquapark waren genoeg ligbedden, er waren continu genoeg ligbedden vrij. Op het park zijn drie punten waar je strandhanddoeken kunt krijgen.
    De WiFi is erg slecht. Boven in de lobby was de verbinding wel te doen, maar op de meeste andere plekken was de WiFi te zwak om überhaupt Whatsappjes te laden. Internetbankieren is bijna niet te doen op de WiFi van het park. Desondanks hebben wij ons prima gered en gelukkig hebben de WiFi niet écht nodig gehad, buiten het internetbankieren om.

Ash
    op 19.08.2017:

Leuk Verblijf

Mooi resort. Vooral de glijbanen voor de kinderen. Maar volwassen ook. Eten was oke wel weinig variatie. Kamers prima. Animatie is er wel maar duits veel.

Mathias
    op 25.07.2017:

Beste hotel voor jong en oud

3de keer nu in Jungle aqua pakte en het wordt elk jaar maar beter. Geweldige service, geweldige animatie, gewoon top hotel.

Bruinenberg
    op 22.06.2017:

Mooi gezellig en vriendelijk park

Het is een mooi park leuke huisje
    Goed van eten en drinken
    Schoonmaak kwaliteit is voor Egyptische norm goed wij Nederlanders zijn wel beter gewend .
    Het is aan te raden om waterschoenen te dragen omdat de vloeren erg glad zijn bij de zwembaden
    Maar we hebben een mooie en fantastische vakantie gehad wij vinden het een aanrader

Marcel
    op 05.06.2017:

Prima hotel

Groot complex maar voelt toch intiem goede prijs kwaliteit

Ronald
    op 05.05.2017:

Geweldig waterpark en verzorgd hotel.

Mooi hotel maar niet direct aan het strand. Er gaat om het half uur een gratis busje naar het strand van het Dana Beach hotel. Echter is het geen mooi strand. Er is geen rif voor de deur om te snorkelen. Dat is jammer.
    Het zwembad maakt dit echter helemaal goed. Gratis badlakens en ligbedden. Geweldig waterpark. Er zijn drukke en rustige zwembaden en goed toezicht.
    Personeel is erg aardig en doet er alles aan om je naar het zin te maken. Eten is goed met genoeg variatie en in de avond live muziek.
    Het gehele hotel ziet er erg verzorgd uit. Hotel is vlakbij de luchthaven maar je hebt geen last van vliegtuiglawaai.
    Ik kan weinig minpunten benoemen. Alleen de gratis WIFI is
    niet goed. Slecht ontvangst en erg traag.
    Tip voor bezoekers: Neem een verdeelstekkerdoos mee! Er zijn nagenoeg geen stopcontacten in de hotelkamer te vinden.

• Mathias
    op 25.07.2017:

Volgend jaar gaan we zowiezo terug. Voor iedereen is het hotel geschikt!

• Ronald
    op 05.05.2017:

Verdeeldoos meenemen ivm met weinig stopcontacten. In de hotelkamers.

• Talina
    op 02.05.2017:

Hotelkamer kunnen zij wat beter schoonmaken, kledingkast erg stoffig, durf de kleding niet in te zetten, stoelen in balkon naar een zandstorm ook niet extra schoongemaakt, dus kan haast ook niet zitten, geen zin om te klagen.trouwens wij hebben de reisgids lmx, bij informatiedragers heeft hij 1 zin over het hotel gezegd" alles is inclusief" de rest wil hij alleen maar verkopen. Vliegen met Nemas was erg fijn, bagage hoef je niet erbij te kopen, in vliegtuig krijg je drinken en koekje.

• Anne
    op 15.04.2017:

Vraag een centraal gelegen huisje. Het park is namelijk enorm groot. Grote groep? Reserveer een tafeltje op je favoriete plek. Men doet er alles aan om aan uw wensen te voldoen.

• Nicky
    op 06.02.2017:

Buiten het resort is niet veel te beleven behalve het strand Als je een taxi neemt pas op want ze doen allemaal een snelle wisseltruck zodat je dubbel betaald.