Pickalbatros Jungle Aqua Park Resort - Neverland Hurghada reviews

Laatst bijgewerkt: 4 april 2024

Een heel fijn park

Ik ben nu een 3tal keer in dit park geweest en ik vind het nog steeds fijn om er weer terug te komen. Heel aardig personeel, lekker eten, voldoende keuze enz

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Goed met een kanttekening

Meerdere jaren in Jungle Aqua Park geweest, nu ook 2 bungalows geboekt maar bij aankomst kregen we 1 "familiekamer" met 1 badkamer en 2 louvre deurtjes als afscheiding. Met 4 volwassenen vond ik dit niet oke. Bij de receptie aangegeven en de volgende dag kregen we een upgrade naar de villa's in Neverland. Een zeer ruime villa met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer op de begane grond. De villa's zijn 2 hoog, en vaak bewoond door mensen met meerdere "kleine" kinderen. Ze zijn zo gehorig dat als er 's nachts 1 of meerdere wakker is tot een uur of 4, je zelf ook geen oog dicht doet. Verder prima park, vriendelijke personeel, goed eten alleen jammer dat er dan zo goedkoop gebouwd wordt dat je je buren letterlijk hoort praten/schuiven van stoelen/kinderen die ballen enz.

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

het was fantastisch...

goed weer, vriendelijke bediening, netjes schone kamer, zwemwater was goed, perfect dat er baden zijn met verschillende temperaturen, het eten was Super lekker, elke dag wat anders, goede bediening, het internet bereik was niet echt goed. verder alles was goed, perfect, wij komen zeker hier terug.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Top vakantie gehad!

Het resort is zo groot, lijkt net op een dorp! Je hebt er echt alles. Van 2 aquaparken tot een kermis voor kinderen. De medewerkers zijn erg aardig. Het eten is oke. Maar gelukkig heb je 8 verschillende restaurants, dus je kan kiezen. Achmed hebben we fooi gegeven want hij poetste onze kamer super goed en maakte elke dag een kunstwerk van de handdoeken. De kamer is wel aan renovatie toe erg oud. Wij waren 6 dagen, maar wilde zelfs een dagje langer blijven!

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Super vakantie

Het Pickalbatros Jungle Aqua Park Resort was voor ons gezin fantastisch. We hebben genoten van een prachtig schoon resort, heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Westbound Travel jullie hebben onze verwachtingen weer overtroffen en komen zeker bij jullie terug!

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Mooi maar erg groot park

Prachtig park met vele faciliteiten. Niets aan te merken op personeel en alles was super schoon en netjes.

Vos
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Een speelparadijs voor kinderen

Een prachtig resort, zeer groot maar daar merk je weinig van. Prachtige glijbanen zowel voor groot als klein.

Winkel
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Na 1 nacht in een mindere accomodatie en hier achteraan gegaan bij de receptie hebben we werkelijk een geweldige accomodatie gekregen.

Wanneer de zon niet schijnt geen warme douches.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Goed resort, goed eten en vriendelijke service