Pickalbatros Jungle Aqua Park Resort - Neverland Hurghada reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Top vakantie gehad!

Het resort is zo groot, lijkt net op een dorp! Je hebt er echt alles. Van 2 aquaparken tot een kermis voor kinderen. De medewerkers zijn erg aardig. Het eten is oke. Maar gelukkig heb je 8 verschillende restaurants, dus je kan kiezen. Achmed hebben we fooi gegeven want hij poetste onze kamer super goed en maakte elke dag een kunstwerk van de handdoeken. De kamer is wel aan renovatie toe erg oud. Wij waren 6 dagen, maar wilde zelfs een dagje langer blijven!

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Mooi maar erg groot park

Prachtig park met vele faciliteiten. Niets aan te merken op personeel en alles was super schoon en netjes.

Vos
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Een speelparadijs voor kinderen

Een prachtig resort, zeer groot maar daar merk je weinig van. Prachtige glijbanen zowel voor groot als klein.

Winkel
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Na 1 nacht in een mindere accomodatie en hier achteraan gegaan bij de receptie hebben we werkelijk een geweldige accomodatie gekregen.

Wanneer de zon niet schijnt geen warme douches.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Goed resort, goed eten en vriendelijke service

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Wat een fantastische reis en een geweldige vakantie

Voor het eerst vliegen met onze tweeling van jaar. En dan naar het geweldige Jungle Aqua park Neverland. We hebben echt niks wat we kunnen bedenken dat slecht is. We hadden een zeer ruime kamer met 3 tv's een groot balkon, grote bedden en twee badkamers. Door de verschillende restaurants is er voor elk wat wils. En het eten is zo ontzettend goed, aan iedereen is gedacht. Ook al het personeel is zo ontzettend vriendelijk. In het zwembad staat veiligheid voorop. Tijdens onze reis hebben we een jeepsafari en een snorkel excursie gemaakt en geboekt via Getyourgide. Wat een geweldige dagen was dit Een tip neem heel veel brief euro's mee. Wij hadden Egyptische ponden mee maar daar zijn ze niet blij mee je betaald dan voor foto's etc veel meer geld.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Wat hebben wij genoten!! Alles was perfect. Het huisje was mega groot, het park was mooi en schoon. Het personeel is super aardig en doen alles voor je. De glijbanen zijn een groot succes. Wij zouden er zo weer heen gaan!!

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Fijne vakantie gehad. Vooral het weer in februari was heerlijk. Ik zou hier niet graag midden in de zomer willen zitten als het erg heet is Vollop keus in glijbanen zwembaden eten en drinken.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

het was geweldig

Het was fantastisch wat een service