JAZ Aquamarine Resort reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 9 april 2024

β€œ Geen toelichting bij de review gegeven β€œ

Laatst bijgewerkt: 7 april 2024

vakantie Egypte

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Voor herhaling vatbaar

β€œ Mooie rustige kamer. Vriendelijk personeel . β€œ

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

voorjaar 2024

β€œ het resort is prima. alleen de kofferdrop in Dusseldorf was niet als verwacht. We zouden om 9.00 uur vliegen. Volgens Corendon zouden we om 6.00 uur aanwezig moeten zijn. Dat wren we. Om 6.30 uur begon Corendon langzaam met het verwerken van de kofferdrop. Ik vind dat niet kan. β€œ

Joirisse
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Aanrader!

β€œ Hele leuke tijd gehad bij het resort! Personeel en entertainment super vriendelijk. Voor ieder wat wils! Zeker een aanrader om daar lekker te vertoevenπŸ‘πŸΌ β€œ

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Niemand kende D-reizen

β€œ Bij aankomst in mijn hotel was niemand bekend met D-reizen. Pas later kon ik in mijn reispapieren zien dat de boeking via een ander agentschap werd geboekt. Ook voor de pick-up taxi was er gedoe. β€œ

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Weeral super

β€œ Tweede keer hetzelfde hotel en weer een super goede tijd gehad β€œ

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Geweldig hotel

β€œ Top vakantie gehad! Prachtig hotel, super schoon (loopt continu personeel rond met een veger en/of dweil) Erg groot, maar zo voelt het niet. Capaciteit van 4000 gasten maar is niet te merken door de hoeveelheid zwembaden, ligplekken en eetpunten. Personeel allemaal even vriendelijk, en lopen de benen onder hun kont uit voor je. (als je er misbruik van maakt dan zal dit niet het geval zijn) Kamers worden iedere dag keurig schoongemaakt. Handdoekenservice, aan je kamer... (tasje aan de deur hangen en ze worden gewisseld) heel veel variatie in eten, ook alles goed warm wat warm hoort te zijn. Buiten het hotel is vrij weinig te doen, maar met een uber ben je zo in de stad zelf. Stand moet je niet al te veel van verwachten. Hier kun je prima liggen en/of in de stand tent eten, maar echt zwemmen in de zee gaat niet ivm, wegtrekken van het water. Door heen lopen is prima te doen. β€œ

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Personeel met het hart op de juiste plek

β€œ Mooi hotel, fijne zwembaden, lekker eten en heel vriendelijk behulpzaam personeel β€œ

Kameel op het strand!