Sunrise Holidays Resort (Adult Only) reviews

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Prijs/kwaliteit top!

Super fijn hotel, wel heel groot maar daar hadden we verder weinig last van. Voldoende ligbedjes, eetgelegenheden en heel veel, heel vriendelijk personeel. We werden op onze wenken bediend. Qua hygiëne kon het iets beter maar toen we daar iets van zeiden is er ook direct actie ondernomen.

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Heerlijk!!

Een winkelier in Hurghada vroeg me waarom er zo weinig Nederlanders zijn. Ik kon het hem niet vertellen. Wat een heerlijke plek om even de zon op te zoeken. Het Sunrise resort was fantastisch. Het eten was keurig netjes, volop ligbedden, een fantastisch uitzicht, een heerlijk relaxte atmosfeer. Ik had bij de boeking besloten om een duurdere kamer te nemen en dat bleek een fantastische beslissing te zijn geweest wat ik kreeg een absoluut fantastische kamer toegewezen. Voorheen ging ik altijd naar het Steigenberger Al Dau, maar het Sunrise resort is bijna net zo netjes en de kamer was er zeker superieur. Voor herhaling valbaar!!

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Heerlijk!!

Jacobs
Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Aanrader

Ik heb onlangs het genoegen gehad om bij Sunrise Holidays Resort in Hurghade te verblijven en ik kan je vertellen dat het echt een gelukkige en onvergetelijke ervaring was. Het personeel deed haar uiterste best om ervoor te zorgen dat mijn verblijf comfortabel en plezierig was. Ze waren attent, vriendelijk en stonden dan ook altijd klaar om te helpen met eventuele verzoeken of vragen. Het was duidelijk dat ze oprecht om tevredenheid van hun gasten gaven. Het eten was dan ook super en uitgebreid, en voor ieders wat wil. Dit hotel was dan ook alleen geschikt voor volwassenen. Zeker een aanrader voor iedereen.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Super resort

Mooi resort, goede ligging, heerlijk eten, top animatie en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Perfecte plek, uitstekende service

Eerste keer hier. Een echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Lekker voor een paar dagen in de zon

Wij zijn 6 dagen hier geweest en dat vonden we echt voldoende. 1x van het hotel weg geweest maar dat was geen succes. Een oorlogsgebied was er onderhand niks bij. Mensen zijn heel servicegericht, tot in de uiterste naar onze mening. In die 5 dagen dat we er waren werden we door de directie op de kamer gebeld, aan de kamerdeur geweest en aan ons strandbedje geweest om te vragen of alles wel goed was. Net iets veel van het goed. Ook lopen er constant mensen van het hotel rond die je aanspreken of je een massage of wilt duiken etc. Zelfs als je een rode vlag had ging dat gewoon door. We hadden 4 blikjes cola Sprite en Fanta uit de hotelbar opgedronken. Moesten we 40$ voor betalen. Was een verrassing want we hadden nergens kunnen vinden dat je hier überhaupt voor moest betalen. Maar all and all was het een vakantie met een lekker zonnetje en lieve mensen en een overdaad aan eten.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Zorgeloos

Een aantal dagen in de watten gelegd door Sunrise resort

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Goed hotel in de omgeving weinig te doen en zeurende mensen buiten het hotel. Voor de rest rust,zon en eten erg goed