Swiss Inn Resort Hurghada (ex Hilton Hurghada Resort) reviews

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2018

Diep Triest, ..."hilton" naam zeker niet waardig, geen sfeer aanwezig.

Sorry maar dit moet ik even kwijt. Ik ben normaal niet van de recensies schrijven en al helemaal niet van het klagen. Ik heb veel van de wereld gezien en vele hotels bezocht. Maar God allemachtig wat een deceptie en wat een verspilling van je dagen en tijd. Ik weet niet eens waar te beginnen. Dit zogenaamde "Hilton hotel resort" stond op internet te boek als 5 sterren met goede recensies achteraf allemaal fake. Recensies is waarschijnlijk door het.personeel zelf geschreven. Niks is wat het lijkt op de fotos. Eten is zowat elke dag standaard, niet echt slecht maar ook geen 5 sterren waardig. Internet is super traag en als je fatsoenlijk internet/wifi wil moet je bijbetalen. En dit voor iets dat zich een hilton resort noemt. Denk dat de grote baas van Hilton zal walgen wat hier gebeurt. Een hotel is het niet te noemen eerder een royaal uit de kluiten gewassen pension. Dit hotel heeft geen ambitie, animatie is er nauwelijks en als je iets fatsoenlijks wil kost het geld. Dit "hotel" nooit meer.