10 beoordelingen voor Hotel Hilton Hurghada Resort in Hurghada Rode Zee

7.1
    8.4
    Gabib
    op 08.05.2018:

Diep Triest, ..."hilton" naam zeker niet waardig, geen sfeer aanwezig.

Sorry maar dit moet ik even kwijt. Ik ben normaal niet van de recensies schrijven en al helemaal niet van het klagen. Ik heb veel van de wereld gezien en vele hotels bezocht. Maar God allemachtig wat een deceptie en wat een verspilling van je dagen en tijd. Ik weet niet eens waar te beginnen. Dit zogenaamde "Hilton hotel resort" stond op internet te boek als 5 sterren met goede recensies achteraf allemaal fake. Recensies is waarschijnlijk door het.personeel zelf geschreven.

Niks is wat het lijkt op de fotos. Eten is zowat elke dag standaard, niet echt slecht maar ook geen 5 sterren waardig. Internet is super traag en als je fatsoenlijk internet/wifi wil moet je bijbetalen. En dit voor iets dat zich een hilton resort noemt. Denk dat de grote baas van Hilton zal walgen wat hier gebeurt. Een hotel is het niet te noemen eerder een royaal uit de kluiten gewassen pension. Dit hotel heeft geen ambitie, animatie is er nauwelijks en als je iets fatsoenlijks wil kost het geld.

Dit "hotel" nooit meer.

marja
    op 01.08.2007:

Eten zeer beperkte keus, elke dag hetzelfde. Lange wachtrijen voor de eetzaal.

Wij hebben in maart 2007 een fantastische 15-daagse rondreis door Egypte gemaakt (inclusief Nijlcruise). We verbleven in schitterende hotels en hebben het land van Noord naar Zuid doorkruisd.
    Doordat we in goede 5* hotels verbleven hebben we geen last van buikklachten gehad. De Egyptenaren proberen overal geld aan te verdienen en als ze het kunnen zetten ze je af (de eerste dag hebben wij bijvoorbeeld 2 euro pp voor toiletbezoek betaald terwijl dat normaal ca 13 eurocent kost:)
    Ze proberen opdringerig te verkopen (erger dan in Turkije). Dat is de aard van het volk. Als je niets wilt kopen, wimpel ze dan vriendelijk af. Als je dan daarna een praatje met ze maakt (over bijvoorbeeld hun mooie land) slaan ze ineens om als een blad aan een boom en blijken het hele vriendelijke mensen te zijn. Het landschap is heel afwisselend, de opgravingen, pyramides en tempels zijn verbazingwekkend en de zee + onderwaterwereld zijn schitterend. Wij gaan zéker terug!

elise
    op 24.02.2010:

niet voor herhaling vatbaar

Van Hilton verwacht je een goed hotel maar niets van dat al. geen nette kamers, niet schoon! personeel is aardig tot de dag dat je vertrekt dan besta je niet voor voor ze. En als je 'savond vertrekt naat huis mag je geen gebruik meer maken van All Incl. v.a. 12.00 uur.

Je komt al laat aan (21.45 uur) dan mag je nog iets eten, dus voor 8 dagen All incl. mag je er 6,5 dag gebruik van maken. Je betaald wel voor 8 dagen!!!!!!!!!!
    Voor ons zeker geen 2e keer meer.

Petra
    op 07.03.2010:

Super relax resort

Het is een mooi resort,het personeel is vriendelijk. Als er iets is wordt het gelijk verholpen,goeie service. Je kan er heerlijk bijkomen en er is een voor mij begrippen mooi strand.

Als je het resort uitloopt kom je op een boulevardje met winkeltjes. Het ligt op 15minuten van het vliegveld. Enige minpuntje is dat het eten niet echt warm is.

Tip:als je ultra inclusief gaat laat je goed vertellen wat het inhoud.
    Wij kwamen er telaat achter waardoor we dingen zijn misgelopen(het personeel weet het ook niet precies)Wij gaan er weer naar toe!!!!

HANS
    op 19.07.2010:

Geweldig hotel

Allemaal stugge Russen in het hotel. Eten was oke.
    Buiten het resort word je weer overal naar binnen getrokken.

Zohra
    op 18.01.2010:

Prima hotel, helemaal tevreden

Marjon
    op 04.10.2007:

Uitstekende verzorging. Behulpzaam personeel, speciaal voor minder validen.

Na een rondreis hier nog 5 dagen doorgebracht. Prima Hotel. Personeel zeer vriendelijk en zeer behulpzaam, zeker ten opzichte van minder validen. Ook als er bij het buffet (3 keer daags) dingen niet waren, kon het worden klaargemaakt. Apart niet-rokers en rokers gedeelte (eetzaal) dat zeer smaakvol was ingericht. De buffetten waren zeer uitgebreid. De kamers zijn ondergebracht in verschillende gebouwen die makelijk te bereiken waren.

Jan
    op 19.11.2012:

weinig voor weinig

Als je houdt van harde muziek de hele dag, cola zonder prik, wijn en bier met water, niet zoveel waarde hecht aan lekker eten, een badkamer van 20 jaar oud niet erg vindt en heel veel van russen houdt... dan is dit een top hotel.
    Het personeel van de receptie was erg vriendelijk en hulpvaardig, het restaurant en bar personeel was daarentegen nogal werk schuw maar dit had naar verluid vooral te maken met de 18-urige werkdagen die Hilton ze laat maken.
    Het hotel biedt wel wifi internet maar daarvoor moet worden betaald (kleine 10 euro per uur) evenals voor het gebruik van de pooltafel....

Faciliteiten van Hilton Hurghada Resort

• Aan/nabij het strand

Hilton Hurghada Resort is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Cultuur obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Hurghada

Saturday 16-10 Bewolkt
Sunday 17-10 Bewolkt
Monday 18-10 Bewolkt
Tuesday 19-10 Helder/Zonnig
Wednesday 20-10 Helder/Zonnig
Thursday 21-10 Helder/Zonnig
Friday 22-10 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Hilton Hurghada Resort in Hurghada, Rode Zee.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Hilton Hurghada Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Hilton Hurghada Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Hilton Hurghada Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Hilton Hurghada Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Hilton Hurghada Resort en het actuele weer Hurghada. Bekijk hier ook andere Hotels Hurghada of Hotels Rode Zee. Op de pagina van Hurghada vind je vakantiebeoordelingen Hurghada en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Hilton Hurghada Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Hilton Hurghada Resort!

• Gabib
    op 08.05.2018:

Afbreken en van de grond af aan op bouwen met fatsoenlijke service. Dit hotel.is in een hele oude staat...fotos op de site klopt niet. In de hele wijde omgeving is niks te doen op wat sisha tentjes na.

• Jan
    op 19.11.2012:

Als de prijs het enige is dat telt, prima. Het strand is goed en het zwembad ook. Het is eten is zeker niet erg bijzonder maar wel voldoende (buffet). Mocht je het idee hebben enige vorm van luxe aan te treffen in een all-inclusive resort dan kun je beter even verder kijken. Marriot en Steigenberger schijnen goed te zijn..

• Expert
    Barbara Bruinhart
    expert tip
    op 15.09.2010:

Hotel ligt aan de Village Road op loop afstand van b.v. Hard Rock Cafe, winkels en diverse restaurants