Iberotel Casa Del Mar Resort (ex SENTIDO) reviews

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Superhotel!

Als je echt goed op vakantie wil gaan dan is Sentido casa Del Mar een aanrader. Mooie kamer, prima eten, fijn zwembad en strand maar vooral fantastisch personeel. Niks is ze te veel. De mensen aan de balie, de bediening, de schoonmakers; altijd stonden ze voor ons klaar met een lach en een praatje. Onze 49 jarige huwelijksdag maakten ze echt onvergetelijk. Zonder de vele anderen te kort te doen willen we zeker Essam en Mohammed van het restaurant bedanken, Mahmoed van intern transport en ook de mannen van zwembadbar 1, van het Italiaanse restaurant en van de disco. 'Professionele vriendschap', zo zou ik het willen noemen. Bedankt mensen en we hopen: tot volgend jaar!

Mw. Y.H. Visser
Laatst bijgewerkt: 11 december 2022

Super resort

De kamer is iets gedateerd, maar dat wordt goedgemaakt door de geweldige service, de vriendelijke bediening. Het is er super schoon en netjes, lekker eten, buffet is uitgebreid, gevarieerd en warm. Kortom een enorme aanrader!

Laatst bijgewerkt: 24 november 2022

Redelijk

Wij zaten in Jaz casa del mar resort (beach Kwaliteit is redelijk, De kamers zijn erg verouderd. Het was erg rustig in het hotel, maar toch kregen we een kamer toegewezen die achteraf lag. Personeel gaf aan dat er betere kamers waren, maar die kregen we niet ondanks onze vraag. De bedden zijn verschrikkelijk. Ze zijn keihard, alsof je op de grond ligt. Bij een klacht hierover werd gezegd dat dit normaal is in Egypte. Dat blijkt echter niet zo te zijn bij andere hotels.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Mooi Hotel voor een top vakantie

Hotel is mooi. prachtig zwembad water wel aan de frisse kant. Het personeel is erg vriendelijk. Eten heerlijk voor ieder wat wils woel het buffet als de al la carte restraurant. Hurgada zelf is niet veel meer dan een soort bouwput met mooie hotels. De moskee en de vismarkt zijn leuk om te bezoeken maar verder is er niet veel te beleven.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Klein hotel

Klein hotel 1 restaurant binnen 1 buiten voor pizza salades etc... animatie team was top. Vriendelijkheid is super van alle personeelsleden. Heerlijke cocktails zonder of met alcohol

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2018

Zeer coöperatieve en vriendelijke medewerkers!!

Van personeel op het strand tot de animators, van medewerkers in het restaurant tot de front-office. Allemaal super aardig en zeer medewerkend! Ik las dat het eten wel eens als minder wordt ervaren, het tegendeel is waar, daar je eennintzetten brede keus hebt!!

Beeld vanuit het zwembad op de rode zee