Giftun Azur Beach Resort reviews

Gootjes
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Heerlijk verblijf

Fijn resort, plezierig en behulpzaam personeel

Leni De Min
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Zeer oude bunngalow.het is n hotelkamer met n zitje erin gepropt en thee/koffie mogelijkheid

Badkamer met opgekitte ktranden. En nog frappanter, opgekitte badhoek.omhooggekit zodat de kithoek net zo bol was als je badhoek. Vier dagen diarree gehad, er warejn twee bijgevulde flessen water neergezet(bijgevuld met grote flessenwater, maar dat kan niet. T kwam absoluut niet van de omelet waarin de vulling nog rauw was(ze wisten van mijn maagverkleining) dan waren bet de flessen of de glazen die niet schoon waren. Of het kwam door het eten wat van voor naar achter gebracht moest worden als iets op was.Meer keus was er nnamelijk niet. Want we kochten aalleen bij oma en zoon letterlijk op de hoek van het hotel. Mn handen zijn nog nooit zo vaak gewassen geweest als daar. De uitjes waren dan ook wel echt een uitdaging met vier nachten 5 dagen diarree. En dan krijg je een overrijpe bananen mee naar de kamer voor mij en mijn zoon. Wel hadden ze mijn telefoon gevonden. Alcohol kreeg Yoeri die bijna 18 is absoluut niet. Behrijpelijk op zich. Het allervervelendste vond ik iedereen aan je bed op de eerste dag strand. Verkopers van eigen hotel, met een zeer grote taalbarierre. Want engels buiten de lobby om....nee. ja hoofd cleaning. Die wel. Communiceren in het hotel onder het personeel, nee. We hadden late check out al betaald, tot 18uur. We werden dag van te voren laat ladtig gevallen met n btiefje hoe laat koffers what the f.ck, wat bleek ze keken niet in bun computer want het waren maar kofferjongens(ik dacht dat de slavernij was afgeschaft) op de verlaatdag zelf werden we uit bed gebeld want we moesten om 12 uur uit onze kamer zijn, yoeri nam de telefoon op, ging in t duits. Ik nam het over, zei boos dat ze in hun computer moesten kijken, ik had betaald tot 18uur. Vliegtuig ging om 20:49. Restaurants waar je moest betalen waren zeer goed. Ook de pizzarette waar je €16euro .p.p moest betalen. Buffet, vaak koud eten, ontzettend veel groenvoer. Magere melk kennen ze niet, ja voor in de koffie. Dus dat heb ik gedronken. Voor sommig personeel zou ik teruggaan(hoofd restaurant, sommige receptieleden. Maar voor de bungalow, nee. Ik had me goed ingelezen van te voren. Heel goed. 5 jaar geleden al , nu weer. Ik weet dat het een 3sterrenresort is. Maar er laat daar toch nog heel veel renovatie over. Te beginnen met de rest vd bungalow. Airco stonk naar urine/schimmel. En ja ik had t kunnen proberen te melden. Maar alles lag net op zn plek. Dus verhuizen met mijn fysieke klachten was voor mij niet mogelijk. Iets van jashaken waren er niet. We hebben de lamp maar gebruikt. Alles in de koelkast bevroor. Zat geen draaiknopje of iets. Koelkast sloot wel goed ....door de vuilplakrand. Voor ons geen giftun azur meer, nooit meer. Want alle trappen daar overal, verschrikkelijk. Daarom had ik ook n bungalow. En de kleine bacterie, die voor de diarree zorgde. Heb ik ondanks zeer goede medicatie antidiarreecapsules daar en antibiotica daar (een vriend van mij is laborant in hoge functie met medicatie, gaat twee keer per jaar naar Caïro) toch mee naar huis genomen. Kan ik hier met mijn beperkingen extra lopen poetsen. Uitjes, goed, leuk, hygiënisch Top met handschoenen. Hotel, neuhhhh, nooit meer.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Prima

Geweldig hotel meer sterren waard.

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

redelijk voor de prijs

appartement zeer gedateerd, bedden waren goed, alle dagen schone handdoeken, appartement werd elke dag schoongemaakt, zwembad prima, tuinen resort werden mooi bijgehouden, genoeg ligbedden ook aan de ze, eten werd na enige tijd wel erg eentonig, resort ligt aan winkelstraat met veel winkels,

Hr. W. Jansma
Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Prima kamer

Alles wat je in een kamer verwacht was er en meer. Een heerlijke hete douche. Een grote schuifkast voor je kleding waar ook een kleine koelkast in verstopt was. Keuzes uit verschillende kussens. Overvloed aan spiegels groot en nog groter. Een waterkoker om met de zakjes koffie en thee te kunnen zetten. Wat elke dag aangevuld werd. Elke dag 2× 1 1/2l. flessen water. In de badkamer een föhn en zelfs handzeep en douche/shampoo. Ook op de kamer een heerlijk zitje. En zelfs buiten ook.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2023

verouderd maar netjes

Het hotel is verouderd, het personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2023

Licht centraal in Hurghada

prettige bungalows, zwembad en eigen strand, eigen snorkel en duik faciliteit, WiFi Personeel super attent en vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2023

Oud , maar mooie lokatie. Eten was prima, winkeltjes aan de promenade. Ongeveer 7 km van old city

Prachtige lokatie aan zee. Vlakbij vliegveld. Wij hadden zelf taxi genomen met 4 personen 8 euro ( wel af dingen ). Was nog geen 10 minuten tot hotel. Terugweg buiten bij hotel taxi genomen 200 pond ( in hotel 15 euro). Eten was prima elke dag wel ander thema en iedereen kon eten wat hij lekker vond. Je kunt er niet echt wandelen, wel promenade lopen langs hotels en winkeltjes

Laatst bijgewerkt: 5 januari 2023

Prima hotel voor een prima prijs. Fijne bedden, warme douches en elke dag verschillend buffet! Er wordt elke avond iets leuks georganiseerd.

Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Super naar ons zin gehad, heel leuk resort

super leuk en veel te doen, leuke tripjes te boeken vanuit het resort allemaal top geregeld

Bungalows prettig en netjes ingericht
Bungalows uitzicht tuin en bloemen
Mooie Tuin ligging centraal resort