Arabella Azur Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Heerlijk resort!

Arabella is een prachtig resort, goed verzorgd, uitstekende service. Wij hebben het heerlijk gehad en komen graag weer terug.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Een fantastische verblijf

Arabella resort is een mooi verzorgt resort.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Huisrif

Gezellig en gemoedelijk resort. Idee van een klein wit dorpje wat zeer gemoedelijk overkomt.Eten is zeer gevarieerd en goed. Restaurant is zeer mooi aan zee gelegen. Kamers zijn wat gedateerd maar worden heel schoon bijgehouden. 2 zeer mooie huisriffen voor het strand welke via een vaste trap Bereikbaar zijn. Zeer vriendelijk en niet opdringerig personeel.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Stress en ontstress

Slechte start vakantie. Wij kwamen aan in het hotel en er was in eerste instantie niet bekend dat wij de laatste dag ook nog een hotelkamer hadden gereserveerd. Voucher was niet goed. Moesten de volgende dag terugkomen en na lang gepraat alsnog een kamer voor ons. Wij gaan nooit meer reizen via deze reisorganisatie. Eerst al de reis een dag uitstellen en dan het slecht geregeld hebben Wij gaan dit ook aankaarten bij Max Vakantieman

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Top vakantie

Goed hotel, aardig personeel, goed eten en wij hebben een hoop gezellige mensen ontmoet. Er valt niks over te klagen! Èèn min puntje - het was erg licht in onze kamer en wij gingen vaak wat later naar bed rond 03:00, dus de nachten waren erg kort. 2 andere jongens sliepen beneden en zij hadden nergens last van!

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 2 april 2023

Heerlijk rustig resort.

Heerlijk rustig resort met heel vriendelijk personeel, goed eten en drinken en een heel mooi huisrif om te snorkelen. Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon en bedden sliepen heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

Mooi resort

Prima resort voor koppels. Niet echt iets voor jongeren en kleine kinderen. Prima verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2023

Prima

Hotel goed, helaas niemand van Prijsvrij aanwezig.

Hr. P. Buijs
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023