Ali Baba Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Onwijs genoten

heerlijk verblijf met een leuke animatie elke avond! Goed zwembad en ze verzorgen het resort goed! Leuke mensen! Je loopt door een mooi resort en het strand dit precies aan het resort met hetzelfde eten als voor in de restaurants! Elke dag kan je schone nieuwe handdoeken halen voor het zwembad en word je hele kamer verschoond!Onwijs genoten

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Weer een heerlijke vakantie gehad.

Weer naar Ali Baba geweest en het was weer uitstekend. vriendelijk personeel, goede grote kamer met geweldige bedden, kussens en lakens. iedere dag wordt alles goed schoongemaakt. Veel bedden bij het strand en bij het zwembad. De jongens die rondlopen om te helpen komen er gelijk aan en helpen met de bedjes. Goed eten, veel keus en iedere dag wat anders. Het enige nadeel vinden wij dat het restaurant te klein is voor zoveel mensen. Er zijn maar weinig 2persoons tafeltjes en veel mensen die samen zijn en daar willen zitten. Het enige wat wij heel vervelend vinden is dat het personeel de mensen kent die er regelmatig komen en dan voordat het restaurant open gaat er drinken neerzet op een tafeltje waar ze het dan op deze wijze bezet houden voor hun "vrienden" Wij wachten voor de deur totdat om 18.00 het restaurant open gaat en gaan dan naar het tafeltje waar we graag willen zitten en dan staat er ineens al drinken klaar. Maar verder alleen lof voor het personeel en het hotel. In November gaan we zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Gastvrij

Vriendelijke en goede all inclusive verzorging.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Hotel was oké eten was slecht personeel was best vriendelijk Ligging van de hotel is goed zwembad is ijskoud ❄️ en je moet alles afrekenen met de euro ze accepteren niet hun eigen geld nergens niet ook niet buiten de hotel wees op je hoede iedereen wilt je oplichten daar

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Leuk resort

Een leuk resort maar wel veel zelfde eten, En te veel Russen die aan alles lak hebben en halve tafels met eten laten staan dit moesten ze verbieden verder mooi waterpark met glijbanen en goed personeel

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

ali baba

goed net mooi hotel

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Echte relax vakantie

We hebben een fijne vakantie gehad in Alibaba Palace. De medewerkers doen erg hun best om het naar je zin te maken. Meerdere restaurants om uit te kiezen, ook genoeg gezonde keuzes qua saladebar en fruit. Het is wel vervelend dat er alleen met euros betaald kan worden en er bijna 'vies' wordt gekeken naar Egyptisch geld. De medewerkers geven aan dat dit vanuit hogere hand is besloten, maar het is prettig als je dat vooraf weet.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Kelly
Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Leuke familievakantie

Voor ieder wat wils, strand, zwembad, activiteiten, luieren. Verschillende buffetten wat allemaal goed op smaak is, iets meer variatie zou wel mogen. Prijs kwaliteit is prima in verhouding. Behulpzaam en vriendelijk personeel.