Ali Baba Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Nooit meer.

Meerdere malen hier geweest (5x) maar doordat er nu heel veel Russen waren was er een heel vervelende sfeer. Mentaliteit, eetgedrag en luidruchtigheid is niet de onze. Komen hier niet meer terug!

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Heerlijke vakantie!!!

Bij Ali Baba niets tekort gekomen. Ruime keuze bij ontbijt in 2 restaurants, 1x per week op het strand. lunch op het strand iets minder uitgebreid dan in lobby. In de avond ook prima. 2 restaurants met verschillend aanbod. Je kan zelf drinken halen bij de bar, maar wordt ook gebracht, zowel bij strand als zwembad. Bedjes reserveren kan voor het ontbijt maar maximaal 60 min bij strand en 45 bij zwembad. In de avond shows binnen in de lobby, hierdoor is er binnen geen plek om rustig te zitten. Als het in de avond warmer word gaan de shows weer naar buiten en kan je binnen rustig zitten. Een aantal kamers zijn al opgeknapt en ze zijn bezig met meerdere renovaties. Oude en nieuwe kamers zijn schoon en net. Nieuwe kamers hebben meer stopcontacten, een zitje op de kamer en inloopdouche.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Niet meer wat het geweest is

Voor de 10e keer naar dit hotel geweest. Helaas moet ik zeggen dat het niet meer is wat het geweest is. Van de leuke animatie is niets meer over. Weinig gemotiveerde animatie team. Het meest vervelende: het eten is weinig afwisselend en niet meer zo smaakvol als dat het is geweest. Kamers worden gerenoveerd en als je deze kamer hebt dan is dat wel positief. Netjes en van deze tijd.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Onwijs genoten

heerlijk verblijf met een leuke animatie elke avond! Goed zwembad en ze verzorgen het resort goed! Leuke mensen! Je loopt door een mooi resort en het strand dit precies aan het resort met hetzelfde eten als voor in de restaurants! Elke dag kan je schone nieuwe handdoeken halen voor het zwembad en word je hele kamer verschoond!Onwijs genoten

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Weer een heerlijke vakantie gehad.

Weer naar Ali Baba geweest en het was weer uitstekend. vriendelijk personeel, goede grote kamer met geweldige bedden, kussens en lakens. iedere dag wordt alles goed schoongemaakt. Veel bedden bij het strand en bij het zwembad. De jongens die rondlopen om te helpen komen er gelijk aan en helpen met de bedjes. Goed eten, veel keus en iedere dag wat anders. Het enige nadeel vinden wij dat het restaurant te klein is voor zoveel mensen. Er zijn maar weinig 2persoons tafeltjes en veel mensen die samen zijn en daar willen zitten. Het enige wat wij heel vervelend vinden is dat het personeel de mensen kent die er regelmatig komen en dan voordat het restaurant open gaat er drinken neerzet op een tafeltje waar ze het dan op deze wijze bezet houden voor hun "vrienden" Wij wachten voor de deur totdat om 18.00 het restaurant open gaat en gaan dan naar het tafeltje waar we graag willen zitten en dan staat er ineens al drinken klaar. Maar verder alleen lof voor het personeel en het hotel. In November gaan we zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Gastvrij

Vriendelijke en goede all inclusive verzorging.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Hotel was oké eten was slecht personeel was best vriendelijk Ligging van de hotel is goed zwembad is ijskoud ❄️ en je moet alles afrekenen met de euro ze accepteren niet hun eigen geld nergens niet ook niet buiten de hotel wees op je hoede iedereen wilt je oplichten daar

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Leuk resort

Een leuk resort maar wel veel zelfde eten, En te veel Russen die aan alles lak hebben en halve tafels met eten laten staan dit moesten ze verbieden verder mooi waterpark met glijbanen en goed personeel