The Three Corners Rihana Resort deluxe reviews

Westendorp
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Super three corners Rihana!

Ik ben in veel goeie, leuke & verschillende resorts in Egypte geweest, maar hier gaan we zeker vaker naar terug! Wat een lieve mensen lopen daar om je alles naar je zin te maken! Van de receptie tot de eetzaal. Het eten is prima, veel variatie & alles ziet er verzorgd uit. Mocht je nog beter willen eten, dan kun je 4x p/w met de tuctuc (€0, 50) naar het zuster hotel Ocean view aan de haven (Marina) om daar te eten met de dinner around formule. Wat ons het meest opviel in dit hotel was de hygiëne. Mijn vrouw is ook voor het eerst niet een paar dagen aan de diarree geweest! Op alle tafels staan pompjes met ontsmettingsmiddel & ze maken zorgvuldig alles regelmatig schoon, ook op het strand. Het enige vervelende zijn de dagtrip & wellness verkopers op het strand, al heeft het hotel daar speciaal bordjes met een rode vlag tegen die je neer kunt zetten, maar daar hebben sommigen maling aan. Het centrumpje 5min buiten het resort (downtown) is ook geweldig & een aanrader voor de afwisseling. Je kunt er heerlijk & goedkoop uiteten (mits je voordelig euro's omwisselt bij sommige winkeliers...) Ook kameel biefstuk, heerlijk! Je kunt er leuk shoppen of een kroeg induiken. Kortom: top resort met goede service, genoeg te doen in de buurt (er ligt zelfs een kartbaan op loopafstand waar je voor €10 een kwartier kunt karten) deels gerenoveerde kamers (je kunt bij de receptie altijd een upgrade vragen), deels Nederlands sprekend personeel, aan een mooie, windstille baai. Xtra dank aan Katly vd receptie & Aladin van de eetzaal! Tot volgend jaar...

Westendorp
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

Super three corners, Rihana!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

geweldig

alles aanwezig nette kamer , goed eten , personeel stelt alles in het werk voor je een geweldige vakantie te geven . enig minpuntje te veel ronselaars voor een massage of een boot tochtje te kunnen verkopen persoonlijk vond ik dit wel vervelend.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Fijn gemoedelijk resort

Aan te raden vooral voor ouderen daar zijn veel Nederlanders en Belgen en heel fijn personeel

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

Een absolute aanrader !

Wij zijn in februari voor de 3e keer naar Three Corners Rihana geweest om even de winter te doorbreken. Het is een fantastische accommodatie, schoon,vriendelijk personeel, mooie kamers,prima bedden en het eten is geweldig. Er is een pizzeria, Vegan restaurant, en je kan gratis in 2 andere hotels eten. Wij hebben alle jaren zon gehad. Er is een strand, rustig zwembad, kinder zwembad, zwembad met animatie team. Zoek je gezelligheid of wil je rust er is voor ieder wat wils. Kortom een aanrader !! De gastvrijheid staar hier bovenaan en wij komen zeker weer terug.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Egypte altijd zonnig

Wij komen al voor de 14e keer bij Three Corners Rihana in El Gouna. Geweldig resort met alle vrijheid die je je kunt wensen.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Alles goed geregeld

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Het Rihanna resort is een heel mooi netjes en verzorgd resort

Laatst bijgewerkt: 13 januari 2024

Gastvrij resort

Een prima verblijf in dit resort. Met super vriendelijke medewerkers. De omgeving is volkomen veilig, zonder opdringende verkopers

Hoofdingang Three Corners Rihana